Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Thursday, January 22, 2015

satu pakej


masa aku makan tengahari tadi ada anak kucing 
kurus kering , jalan pon terketar ketar 
kesian sangat . ada dua ekor . aku panggil pon dia buat tak tau ja . haha 

lepas tu kan , ada sorang mamat ni . dia tengah tunggu order 
berkulit cerah , tinggi lampai , pakai myvi , hensem 
haha , bukan aku nak cerita ciri ciri dia 
tapi aku nak cerita sikap dia 
jarang ada kat orang lelaki 

makanan dia dah siap , dia bungkus saja 
masa dia nak balik , dia singgah kat meja depan aku 
tengah bahagi bahagikan makanan 
dia tinggalkan sebungkus atas meja tu 
yang lain dia masukkan dalam kereta . aku pon pelik 
rupa rupanya yang sebungkus tu ada ayam goreng 
dia bagi anak anak kucing yang terketar ketar tadi makan 

terkedu aku 
semoga dia dimurahkan rezeki 


:') 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)