Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, March 30, 2011

sapa nak kawen , habaq mai


hujan dan sejuk
dua menda neh memang sunguh sungguh
ta dapat dipisahkan
dan disebab kann cuaca macam neh
saya tiap tiap hari bermandi kann hujan
dan disebab kann hujan jugak saya asyik cabut balek awal
hehehehe

kat butik tu tada kerja lansung
duduk sorang sorang dan sangat bosan
tiap tiap hari ngadap baju pengantin
nak hilang kann bosan
saya bukak radio kuat kuat dan ikot mnyanyi sekali
syoq !

ada dua tiga kerat gambar yang sempat saya tekan



ngee
saya suka tengok baju yang atas skali tuu
manik dia cantik
kalau badan lawa memang sesuai pakai dohh


* psst ! ada perancangan nak kawen
mai melawat butik neh kat peruda

: )


Sunday, March 27, 2011

pelancong yang melencong . ngee


saya terlambat nak upload pic kat KL ritu
tengok taww
tapi jangan ikot perangai yang ta senonoh
macam dalam gambar tu
hehe





* psst ! ada banyak lagi . tapi yang neh pon jadi la noah

: )


hasil derma


hello pembaca
saya nak tunjuk kann gambar yang diderma kann kepada saya
dia baek hati nak mengajar saya
saya edit simple sangat rasanya
huhu


simple sangat kann
hehe
ta banyak ilmu sangat
nanti nanti saya belajar lagi okey

nak taw sapa yang sedekah kann pic neh
ne haa
dia baek hati nak ajar kann saya pasal selok belok dlsr
tengs wehh


* psst ! gila mengEDIT tapi tadak gambar la pulak

: )

dunia nuown kembali aktif

assalamualaikum
dunia nuown akan diaktif kann kembali
sebabnya abah dahh beli kann lappy baru kat saya
ta sia sia pc meletup haritu
hehe

perubahan hidup yang ketara semenjak dunia nuown menyepi
ada yang baek dan ada yang kurang baek
kita anggap ja semua ne perjalanan hidup okey
kalau tada apa yang berlaku harini
ta mungkin adanya esok
apa apa ponn kena lalui jugak walau kita ta suka

harini saya nak beletiaq saja
hehe . malas nak upload apa apa pic
terlambat nak update sebab baru balek dari jumpa kawan lama
mereka ta banyak berubah
mungkin makin matang kot

last entry ritu pasal cinta
sebenarnya skang saya suda kembali single
huhu . ta ingat lahh bila . maybe baru sebulan kot
haha . biar lahh
rasa lebey tenang la macam neh
ta payah nak pikir pasal orang laen kann
hanya kisah kann diri sendiri
tapi kalau ada jodoh dalam waktu terdekat neh . apa salahnya
HAHA , gatai lagi noah

saya ta serik
tapi bosan dengan ayat ayat manes
kalau masa mula mula kenal cinta tu bule lahh
tapi sejak sejak umur masuk dua puluh empat ne kann
ayat ayat manes tu dah ta penting
yang penting skang adalah
komitmen seseorang tu untuk bawa sesuatu hubungan
perghh , nampak matang sikit dak ?
haha . tapi betol lahh apa yang saya kata
yang ada perancangan hidup tu la yang saya cari sekarang
bukan hanya sekadar nak seronok bercinta

insya-allah . kalau ada untuk kita
dia akan datang
saya nak banyak kann berkawan
mungkin dalam ramai ramai tu ada seorang mr.right saya
mana taw kann . hehe

mengantok suda
jum tidoq geng . esok keja la pulak
skang dah keja kat butik pengantin kawasan peruda
ngee
esok kalau ada masa
saya cerita lebey sikit noah


* psst ! harap harap tempias pengantin yang pi butik tu
terkena kat saya sikit

: )

Thursday, March 3, 2011

maaf kawan
saya ta dapat nak berblogger
tatau sampai bila
harap anda semua sehad sehad
dan jangan lupa kann saya okey
sampai masa nanti
saya akan kembali aktif
take care
: )

* psst ! saya sayang kann awak
tolong jangan maen kann saya
kalau ta suka
terus terang macam mana awak minta saya dulu
saya cuba terima


small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)