Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, September 4, 2016

punca ni






semalam pukul 4 pagi camtu aku terjaga 
biasa lah , tak boleh tidur balik , aku on facebook 
tiba tiba dia tegur , aku buat taktau ja . malas nak layan 
lama jugak aku tak reply , dia dah start tanya kenal ka dak 
aku pon pelik . eh , aku kenal ka 
bila dah dapat tau orangnya , dia call , aku reject call yang kat messenger tu 
sambil tu aku reply lambat lambat 
ada hati dah berjauhan dengan bini , nak mai jumpa aku 
ewwww , baik pi turun ipoh jumpa bini sendiri 

 haih la 

kenal memang kenal . dia muda dari aku 
masa study dulu , tah macam mana dia dapat number aku 
aku sendiri pon taktau . katanya kawan bagi 
setakat msg biasa biasa ja 
masa tu whatsapp tak wujud lagi . haha . tahun 2008 rasanya 
kalau jumpa pon masa nak pi kelas 
terserempak , hi hi bye bye 
penah dia ajak couple masa tu . tapi aku tak tertarik pon dengan dia 
haha . buat taktau ja lah 

aku tak respect lansung orang macam ni 
memanglah mula mula kawan , lepas tu , paham sendiri lah 
takmau lah aku kawan dengan laki orang 
biar single macam ni okey lagi 

jangan cari penyakit 
punca semua ni . hahahaha 



0 komen:


small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)