Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, September 28, 2016

syaheed big days


majlis syaheed dah selesai 
meh aku cerita sepanjang 3 hari majlis tu 

* * *

15 sept 2016 KHAMIS - malam berinai 

aku kerja khamis tu 
petangnya anis sampai dari KL 
kami bersiap kat kedai saja lah , tutup kedai pon dah pukul 7 
janji dengan syaheed pukul 8 
temanya baju kedah berkain batik 
aku siap tempah lagi baju aku . haha . excited 

kd dah sampai sana 
semua ikut tema , memang sporting lah sedara mara dia 
so , aku kena inaikan dia 
ingatkan dah setel pengantin , selesai tugas aku 
tapi kena inaikan sedara mara dia semua 
dah la lukis inai pulak tu . haha 


haha . dah la ketaq tangan . takut tak menjadi 
selesai semua nak dekat pukul 12 jugak , baru balik 


dah lama tak pakai tudung bawal 
memang buruk lah kan , haha 

* * * 

16 sept 2016 JUMAAT - majlis nikah 

nikahnya pagi 
aku ambik cuti jumaat dengan sabtu 
senang sikit nak atur masa 
sementara tu , sebelum syaheed sampai 
nah ! aku berangan kat area masjid sat 


hahah 
dengan sekali lafaz , syaheed dah sah bergelar isteri 
tahniah ! bestnya woi ! 


lepas selesai kat masjid , semua beransur ansur lepak kat rumah dia 
ada majlis makan sikit 
yummeh ! 



* * * 

17 sept 2016 SABTU - majlis sanding 

nah sebelum keluar rumah . haha . perlu la ambil gambar dulu 


aku dah tau awal haritu nak kena makan satu khemah dengan YDP Agong 
aku sampai awal , aku duduk khemah biasa dulu 
siap makan nasi seround lagi . kahkah 
bila umum ketibaan YDP Agong , baru aku pindah khemah 
dah la kenyang dah , kena makan lagi sekali 
haha 

Dato Mukhriz dengan isteri beliau pon ada 
muka bersih sungguh , tak kenyang aku nengoknya . haha 
malas la nak tulis panjang panjang 
nah tengok gambar sudah 


ni bapaknya syaheed 


tahniah syaheed ! 
semoga jadi isteri yang solehah 
jaga suami baik baik , duduk sana elok elok 
sedih , takdak geng nak meronda dah kat alor setar ni 

:') 






0 komen:


small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)