Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, February 19, 2016

uncle ni kan


sekarang ada hobi baru 
lepas kerja tukar baju terus pi jogg berdua dengan mija 
lega haaa badan 
selalu lemau tak larat ja 

berat baru nak naik 1kg , menangis lemak tu tak dapat naik 
haha . padan muka lemak tu 

tiga hari lepas masa jogg , ada uncle ni boleh pulak langgar aku 
maybe sebab dia jogg tengok bawah , menunduk 
takkan sampai tak nampak aku yang seketul depan dia 

aku terkejut siap melatah lagi 
" oh mak hang " 
boleh dia bantai gelak 
pastu sambung jogg macam takdak apa jadi 

aku pesan dengan mija 

" mija , kalau kak ida tiba tiba buang tabiat sebut pasal uncle ni 
makan tak kenyang tidoq tak lena 
mija kena terus bawak kak ida pi berubat tau 
mana tau dia calit minyak pengasih ka masa langgar tadi " 

hahahahahaha 
tragis dak aku punya overthinking 


:'D 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)