Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, September 15, 2014

2 tahun


nah belanja gambar masa kecik kecik dulu 
dah memang tak dak kerja dah aku 
haha 


besar jasa motor suzuki biru abah aku ni 
mak cerita masa aku baby , abah bawak moto ni la nak pi kemana pon 
masa tu abah tak pakai kereta lagi 
bawak aku yang baby ni sampai lemas kena angin . haha 
lepas tu baru abah beli kereta 
adik aku nombor dua tu merasa la naik kereta masa nak pi melahirkan dia . haha 
apa pon motor biru lejen ni ada lagi sampai sekarang 
tiap tiap pagi jumaat abah merempit ke market 
muahaha 


semua gambar atas ni kat rumah tok 
lepas mak dengan abah kawen , mak dengan abah duduk kat rumah tok 
kat taman wira mergong , rumah yang sama tok aku duduk sekarang 
masa umur aku 3 tahun baru pindah duduk taman nuri 
masa tu rumah semua baru siap 

nanti aku belanja gambar lain pulak 
perut tengah lapar ni 
beger kat sebelah dah panggil panggil . hehe 


:)


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)