Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, October 9, 2013

mampus lah kauuu


sampai dekat traffic light pantai johor 
masa tu lampu baru nak hijau 
motor penuh kiri kanan 
aku jalan slow slow , ada satu motor , lelaki , tinggi 
terus ambik beg makeup aku dalam raga motor 
aku terkejut , sempat aku tarik tapi dia rentap 
aku hon hon hon honnn ! semua orang buat macam tadak apa 
motor tu selit selit tengah orang ramai , lepas tu hilang 
kalaulah aku jatuh tadi , taktau la macam mana nasib aku 
masa dia ambik tu aku rasa nak ligan ja 
tapi masa tu sesak 
nak ja aku tendang motor peragut tu !
jahanam peragut ni 

satu masalah pulak 
dah esok esok aku nak makeup pakai apa 
dah la barang semua tu mahal 
apa depa ingat senang nak dapat duit 
siang malam aku kerja , hang senang senang nak ambik 
bodoh ! 

nasiblah bukan barang berharga sangat 
barang berharga , aku letak dalam box motor 
cuma beg makeup tu tak muat , sebab tu ada dalam raga 
mesti setan tu bengang punya dah tadak duit 
taktau la sapa pulak mangsanya lepas ni 
haih . dunia dunia 

sungguh ! 
aku doa peragut peragut macam ni mampus bawah perut lori 
amin amin amin !


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)