Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Thursday, November 3, 2016

nak ngikut !


hanim kan stay kat sabah 
haritu dia ada ajak aku pi kundasang 
tapi , bagitau lewat sangat . aku tak dapat join 
so , dia ajak kawan husband dia 
last week , depa pon berangkat 

adududu . jeles la woih tengok pic depa 
upload banyak banyak pulak tu . cis cis . hahah 

harini kawan husband dia sampai alor setar 
dia ada belikan aku something 
dia suruh aku tunggu kat airport 
sebab flight dia sampai pukul 8 pagi . gigih aku bangun awal 
tercongok kat airport . hahah 

nak tau dia belikan apa ?
jeng jeng 


woi , apa sweet sangat ni 
hahaha . t-shirt semua orang sama 
peh . tak terlintas dalam kepala aku lansung 
hahaha . gila terharu 

pastu siap ada sticker spain lagi 
patutlah semalam tanya aku minat negara mana 
rupanya pi beli . kahkah 

terima kasih awak awak semua 

:') 


0 komen:


small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)