Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Thursday, May 21, 2015

jangan cari


belog terabai seketika . sedang busy 
harap maklum 

:D 


Tuesday, May 5, 2015

eh , dah putus


semalam aku bergaduh dengan ery 
marah tahap taktau nak habaq dah . menangis bagai sorang sorang 
dia pon sama , dah keluar ayat macam macam dah 
aku dah nekad 

KITA PUTUS ! 

semuanya berakhir begitu saja 
cinta disemai layu akibat kemarau panjang 
lepas tu aku tidur dengan mata yang bengkak 

pagi yang hening . . . 

bipp . bipp
eh , ada wassap masuk 

' morning b , sayang nak pi kerja dah ' 

krik krik krik 

dia buat macam tak dak apa 
lepas tu , aku pon buat macam tak dak apa jugak lah 

' baik sayang , b dah sampai kedai ' 

kah kah kah

sangat tragik kan 
setiap bulan akan ulang episod cinta tersungkur ni tanpa rasa jemu 
selalunya awal bulan lah 

haha 

:')


small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)