Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, January 24, 2014

matang


bila aku sembang dengan kawan kawan aku kan 
ramai yang bercerita itu ini 
dulu aku selalu cakap , apa susah cari ja lelaki lain 
tapi bila umur aku dah semakin meningkat 
baru aku rasa apa mereka rasa 

masa muda muda dulu boleh la nak berkenalan sana sini 
excitednya bila ada orang nak berkenalan 
oh mai , gediknya aku dulu . haha 
tapi bila umur macam aku sekarang 
nafsu nak berkenal kenal tu dah hampir hilang 
bila ada yang nak kenal , sekadar cakap hai 
tanya sikit sikit lepas tu aku diam 
bosan kan , benda yang sama kena start dari awal balik 

mungkin inilah yang dipanggil matang 
yang dulunya selalu bersikap main main sekarang dah tadak kot 
yalah , umur 26 nak main lagi memang kena sekeh la kan 



Sunday, January 19, 2014

nak pi mlm !



19 januari 2014 . yeay harini cuti 
24 januari ni ada maharaja lawak mega dekat dewan wawasan 
nak pi weyy nak pi ! 


Wednesday, January 15, 2014

takut ka dak


semalam aku tak boleh tidoq 
badan memang letih sangat , mata pon berat 
tunggu dalam pukul 11 baru nak tidoq 
buatkan logo untuk customer dulu 

tiba tiba , lampu berkelip kelip macam nak terpadam 
dua kali jadi 
takut jugak , haha . tapi lekluu 
buat taktau 
terus tutup laptop , konon nak terus tidoq 
golek punya golek mata keras ja , tak boleh tidoq 
bukak lagu , bagi hilang sunyi 

pukul 1 , pukul 2 , pukul 3 
tak boleh jadi ni 
pikir pikir balik baru teringat 
petang tadi pi shoot sebelah kubur kristian 
hahaha . pastu apa lagi . terus bangun bukak lampu 
sampai pukul 4 , terlelap sendiri dengan lampu terpasang 
baru tau 
aku ni penakut rupanya 

lol 


Tuesday, January 14, 2014

hey !


rindu aku ? haha 
entry pertama dalam tahun 2014 
be positive , be positive , be positive 

salam maulidur rasul 

:)


small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)