Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, July 31, 2011

air mata banyak sangat , saja nak membazir



ya allah
patut kahh saya keluarkan perkataan macam tu semalam
saya ta pernah lagi marah orang camtu
rasa macam maruah diri letak dalam lubang jamban
sumpah saya rasa malu dengan semua orang

saya ta pernah nak buruk buruk kan dia
dia da banyak wat salah
cuba tengok entry sebelum sebelum ni
ada ta saya cerita apa salah dia
saya rasa tada lansung
buad apa nak aibkan orang
dia buad salah , dia terima hukuman dia
ta payah nak jaja cerita

saya dah banyak menangis sebab dia
hati saya dah lali
saya ta larat nak marah
saya ta larat nak merajuk


otak :
' kenapa aku masih dengan dia
sedangkan aku taw apa dia wat belakang aku '

hati :
' sebab rasa sayang tu masih ada '


jauh sudut hati
saya teringin nak tengok dia berubah
saya taw benda ni taley nak paksa
buad apa depan depan belakon macam dah berubah
tapi belakang still perangai macam dulu
insyallah
kalau dia bukan dengan saya lagi
saya tetap happy kalau dia berubah bila dah dengan orang lain

saya setia dengan dia
ada yang datang dengan rupa kacak
duet tebal tebal
tapi saya tetap pandang dia yang tada apa

tapi bila dah selalu kecewa
hati mana yang bule tahan
hmm



* psst ! air mata bergenang masa post entry ni

:' |



Saturday, July 30, 2011

perlis jadi ceria bila kami pi sana



haritu saya share cita pasal penang kann
kali ni pasal perlis lak
bila dah dapat future husband yang kaki jalan jugak
memang saya nak berjalan saja la jawabnya
teringin nak pi pulau pulau
biaq la nak hitam pon . ta kesah sangat
beli sunburn , abeh cita

saya memang suka berjalan jauh lahh
dok dalam keta saja pon tapa aihh
janji jauh ! haha . pelik



:: lokasi - gua kelam
kalau depa ta pasang lampu , baru betol betol KELAM
kira kami bule lagi ambek pic tanpa flash
ta berapa nak kelam laa tu kann
ngeee ::



:: love dis pic lah
control habes encik chenta saya ni ::



:: saya malas nak pegang 'dalam bulatan'
kebetulan encik chenta mintak nak pegang kann
lega baq hang . tayah saya pegang lagi
nanti kalau ta bawak , kena cop PENDATANG lak
kann haru . ngee ::



:: bukan salah ambek gambar
tapi saja ja nak berkempen
pakai lahh tali pinggang keselamatan
TIPU ! haha . ta reti nak bajet camera sebenarnya ! ::



:: hehe . ni baru betol
cukup satu bijik muka saya
kalau muka ada dua bijik memang out lah lagi satu ::



:: tambah lagi satu bijik . haha
tangan dah reti bajet
okey la tuu . tepuk tepuk
aisehh , mata encik chenta lak wat problem
mata ta tengok camera
tapi kalo dia betol betol tengok camera
sah sah kami dah masuk longkang
sebab dia tengah drive lahh . huhu ::


* * *


kami bukan buad buad sweet
kami cuba jadi diri kami
apa yang anda tengok dalam semua gambar
ini lahh kami dalam dunia realiti

love you
noor khairi ismail
~ <3 ~



* psst ! bila ada cinta manusia lagi ceria
wat keja pon semangat
sungguh !

: )



agak rindu , bau kat ketiak


saya dan encik chenta bertukar baju
agak agak saya tamau pakai seluar
saya bule pakai baju encik chenta
LABUH ! hehe


:: saya bagi kat encik chenta baju ni
sangat sayang sebab baju ni bau langkawi ::



:: dan balasannya , encik chenta bagi kat saya baju ni
dia sayang la jugak kot
sebab saya nampak dia selalu pakai . hee ::



* pstt ! nasib baek dia bagi balik HARTA saya
haha . jemm !

: )


Thursday, July 28, 2011

semua pasal encik chenta


gambar dari peti skype saya
saksikan
jeng jeng jeng !



:: makhluk pantang tengok camera . haha ::


:: ni lah kojanye
pantang ajak skype . reja nak tidoq
jemm ! ::


:: nanti beli kat b dua biji nahh ::


:: konon konon nak jambu ja
choihh ::


skype ! skype ! skype !
yang tu ja laa penghubung kami
yang jauh bule rasa dekat sangat
kadang kadang sampai tetido depan lappy
masing masing cuba jaga hubungan ni
ta larat macam mana pon
kami tetap akan contact
sat pon jadi laa

26 julai yang lepas baru genap 3 bulan kami bersama
dah macam macam masalah saya kena hadap
dalam 3 bulan tu jugak ada beberapa kali berpisah
tapi sebab sayangkan encik chenta
saya cuba terima encik chenta balik
saya harap encik chenta ta kecewakan saya lagi
memang la saya cakap ta sayang masa bergaduh
tapi dalam hati saya ja yang taw
saya ingat segala pengorbanan encik chenta untuk saya
sebab tu saya slow slow dapat maafkan encik chenta
saya cuba tempatkan diri saya di tempat encik chenta
mesti ada sebab encik chenta buad macam tu
manusia ta sempurna . selalu buad silap
macam tu jugak saya

malam ni encik chenta nak balik kedah
esok pagi encik chenta akan jumpa muka saya dulu kat shahab
yeay ! harus laa muka saya dulu
sebab encik chenta sayang saya . ngee
tapi tatau nak pi mana lahh
berkelah pon best jugak kann



* psst ! harap encik chenta selamat sampai
amin

: )



Wednesday, July 27, 2011

haritu dan harini


ta habes habes nak sakit . rimas laa
rugi sungguh
membazir ja musim buah
apa pon taley nak makan
skang batuk dah lega . yeay !
tapi rambutan suma dah buruk
sedey ! nasib nasib
tunggu tahun depan la pulak


* * *


haritu saya tido ruma sayang saya dua malam
bukan sesaja okeyy tapi bersebab
ada kenduri lahh
kenduri sempena besday dengan sambut ramadhan
saya kan rajin , tolong yang mana patut
choihh !
dapat kenal kenal family dia jugak
hari pertama okey lagi , masuk hari kenduri tu
tumbang terus . DEMAM !
hehehe


:: kad jemputan ::


:: kek tinggal separuh . sedap baq hang ::


:: comey ! alisya ::


* * *


harini lak
sebok siapkan gambar customer
letey pi sana sini
naseb gambar agak elok
elok la sangat
hehehe
nanti saya try upload
harus laa nak menayang kat orang
weks !

:: bersepah sepah . harap depa suka ::



* psst ! lapaq yogurt la pulak !

: )


Tuesday, July 19, 2011

susahnya nak berterus terang



hari yang lansung tada semangat
sampai orang sekeliling pon perasan
sakit sungguh perasaan

dia ta bagi saya jejak kann kaki saya kat butik mama dia
okey , saya tau
saya hanya pekerja
dan dia anak majikan saya
saya rasa terhina dengan ayat dia
saya nasihatkan diri saya
' tapa nurul , banyak lagi kerja kat luar sana '
saya ta sanggup nak bagitau mama dia
bila saya nak bukak mulut ja
mesti ada halangan

tadi saya lansung ta lalu nak makan
mama dia paksa saya makan
siap order letak makanan depan mata saya
mama dia taw saya ada masalah
bila mama dia tanya
saya ta sanggup nak bagitaw
semua tu ada kaitan dengan anak dia
mama dia buad macam macam tadi
untuk nak ceria kann saya
sumpah rasa sedey sangat
tetiba mama dia ajak saya bermalam kat rumah dia jumaat ni
hmm . tatau macam mana nak mengelak
anak dia dah tamau tengok muka saya
saya ta layak duduk dengan family dia agaknya

saya akan cuba terus terang
yang saya akan berhenti kerja kat situ
ya allah ,
tolonglah permudahkan hariku

dia dah tinggalkan saya
hazwan pon da tinggalkan saya
sekarang saya dah tada sapa sapa
mungkin yang ni yang terbaik
jalankan hidup seperti sedia kala


* psst ! back to normal

: |


Monday, July 18, 2011

moonchet jugak yang jadi mangsa




pic kat atas ni la moonchet
sian kat dia
sejak sejak kes tu
saya ta sentuh dia lansung
kali terakhir saya letak dia kat penjuru bilik
dari minggu lepas
kat situ la tempat dia
saya ta teringin lansung nak sentuh
semua punca dari tuan dia

nak tengok pon saya rasa benci
mesti teringat balik apa yang tuan dia buad kat saya
sampai macam tu sekali
hmm


* psst ! hilang kepercayaan seratus peratus

: |


Friday, July 15, 2011

tumpang family orang


musim buah wehh
best sangat kalau ada dusun kann
saya tumpang dusun orang saja
* dusun tokwan ex boyfriend
macam mana saya bule sampai kat situ ?
mama dia yang bawak

sampai saja kat dusun tu
teros kena panjat pokok
syoq ! tapi banyak kerengga
ada buah durian , dokong , rambutan
and my febret manggis


:: semua buah ni saya yang ambek . hee . TIPU ::


:: abah dia . sepupu dia yang cummel , aiman
suka tampaq pungkoq saya . jemm ! ::


:: mama dengan tok dia ::


:: syoq tengok family depa
bahagia aihh ::



* psst ! lagi saya nak jaoh
lagi dekat saya dengan depa

: (


Thursday, July 14, 2011

hati saya lagi kuat



sedey sedey sedey
tatau nak wat camna
baru ingat nak bahagia sat
sampai hati dia buad camni kat saya
saya dah bagi peluang kedua
ta kann nak kena bagi peluang ketiga
kalau saya bagi sampai peluang ke seratus pon
kalau diri sendiri yang tamau berubah
apa pon ta kann bule

bule ta kalau saya nak diamkan diri
nak lari dari semua orang
hmm


* psst ! sangat sangat penat

: (


Tuesday, July 12, 2011

ta larat dah nak berperang


dah lama ta sakit
bila dah sakit
sangat sangat terok

serangan pertama sakit tekak
ta abis sakit tekak dapat demam
ta abes demam dapat batuk
ta abis lagi batuk dah dapat selsema

ADOI !

sumpah ta larat nak telan ubat
semua ubat yang saya patot makan akan buad saya laloq
wahai sakit
tolong lahh pergi jaoh jaoh


* psst ! bukan ada sapa nak kesah pon

:'(


Saturday, July 9, 2011

pelangi petang * atas permintaan peminat


bersuka ria - DAH
berkepit - DAH
bermasam muka - DAH
sengih - DAH
gelak besaq - DAH
diam 20 minit - DAH
cakap tanpa henti - DAH
menguap - DAH

okey , senang cerita
semua DAH
atas permintaan si bf nak si gf letak entry kali ni tajuk
' pelangi petang '
cewah cewah dia . hehe

tapi nak habaq kat sini
si gf memang puas hati keluar ngan si bf semalam
seminggu ta jumpa
mau jemm kepala si gf
adoila . mengapa begini dohh
camna nanti nanti bila si bf BUSY !
merana lahh si gf
tu laa . si bf manja kann sangat si gf
kann dah mengada ngada

suda la merepek senget
mai kita usha apa yang kita dan snap


* * *


:: si bf sebok drive . si gf sebok bergambar ::


:: apabila tengok si gf dengan kameranya
si bf mula dengki nak masuk skali . haha
cubaan pertama . kepala terkerat
jemm ! sorry sayang ::


:: cubaan kedua akhirnya berjaya
TIPU sebenarnya !
dah banyak kali cubaan dah kot . hehe ::


:: okey . si bf dah merampas henpon si gf
dan mula bermaharajalela
hehe . lebiu ::


:: okey , berdamai seketika
kepit kepit sat ::


:: adek si gf tgk pic yang ni
terus dia jerit
'along pelok pelok ngan abang tu !'
jemm !
mampuih si gf nak rasuah dia suro dok diam diam ::


:: munchet + keding = <3 ::


:: si bf test suara
gila lahh ! artis rupanya ::


:: tangan si bf agak berbakat jugak la
love dis pic . tengs sayang ::


:: last pic . atas feri
nak balik dah
waa . bila lagi dapat jumpa ::


sumpah rindu sangat
haih . nak kawen lah camni
pangg !
gatai sangat pasepa
aww aww


* * *

sekian laporan dari penang
kembali ke tempat masing masing
malam tu si bf balik bangi
si gf balik bukit pinang

terima kasih pada abah yang sudi menaja kereta
dan noor idatul hanim yang banyak berjasa
pada hubungan kami
ta lupa pada adek si gf yang turut membantu


* psst ! kisah diatas adalah benar
sebarang penambahan adalah disengajakan

: )

Friday, July 8, 2011

esok masa lepas rindu baq hangg




yeay
malam ni encik kita balik kedah
harap dia selamat sampai

tiap tiap ari berskype
ta jemu lahh
rindu nak jumpa
esok kita jumpa nahh
insyallah

demam demam pon saya gagahkan diri pi keja
ta keja tada lahh duet
sumanya untuk KAMI
saya ta kesah
janji dapat bersama

love u sayang !


* psst ! comey sungguh bila dia nyanyi lagu
marry you

: )

Saturday, July 2, 2011

menayang dah minah ni



layout baru wehh !

ahahaha
nampak semak dak layout baru ni
biaq lah noah
kalau baju pon kita nak jugak baju baru
ta kann yang laen tamau tukar baru
kan kan

ada lagi satu lah yang baru
lagu baru beb
hehe

agak agak nak nyanyi sama
meh saya bagi lirik dia skali
have fun !


* * *



MARRY YOU - bruno mars


It’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.

Well I know this little chapel on the boulevard we can go,
No one will know,
Come on girl.
Who cares if we’re trashed got a pocket full of cash we can blow,
Shots of patron,
And it’s on girl.

Don’t say no, no, no, no-no;
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
And we’ll go, go, go, go-go.
If you’re ready, like I’m ready.

Cause it’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.

I’ll go get a ring let the choir bells sing like oooh,
So whatcha wanna do?
Let’s just run girl.
If we wake up and you wanna break up that’s cool.
No, I won’t blame you;
It was fun girl.

Don’t say no, no, no, no-no;
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
And we’ll go, go, go, go-go.
If you’re ready, like I’m ready.

Cause it’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.

Just say I do,
Tell me right now baby,
Tell me right now baby. x2

Cause it’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.


* * *


* psst ! hidup nak jugak happy happy
kan kan

: )


small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)