Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, August 31, 2010

merdeka sama gedix ;)


heyyo ,
selamat hari merdeka ouh
love u malaysia
~♥~

today : 31 august 2010
time : 11.24 pm
mood : bercampur2

***

aku tatau napa ramai yang bersedey2
um , mcm aku gak
minggu neh mencabar betol
yelahh . krisis dengan my dad
tapi naseb baek dah uke
seperti biasa , dia yang akan mengalah dulu
huu . terok kann aku

kadang2 aku rasa mcm nak nanges
tp tatau sbb pe

aku akan ingat balek suma benda yg lepas2
kalo sedey , sedey lahh
kalo happy , happy lahh

aku mmg manja ouh , kena mrh sket
bergenang air mata . HAHA

satu benda yg buad aku risau
bule ke dia terima aku seadanya?
kalo dia reject aku , aku terpaksa terima lahh
tipu lahh kalo aku kata ta sedey
nak buad camna . kalo sedey ponn
aku ta kann tunjuk kat owg
tu janji aku dengan diri aku
aku nak owg yg betol2 bule trima aku yg mcm ne

yelah . aku sowang yang biasa
tada rupa , tada harta , study pon ta tinggi mana
tapi syukur je apa yang ada
aku tolak owg yg dekat dgn aku sbb dia
wlaupon owg tu ada kaitan ngan hidup aku dulu
owg yg pena aku sayang . tapi aku tamau
aku nak dia jepp
aku sayang dia sangat2
harap dia pon rasa apa yang aku rasa

*weyh2 ,
kalo bule aku tamau dia baca suma neh
segan ouh . HAHA



cek malu ! ouh gedix's
;D

Saturday, August 28, 2010

jealous or not


heyy si pembaca yang sudi membuang masa jengok blog nuown
dari tadi aku meronda dalam FB
pastu terjumpa satu ayat neh
When girls get jealous, it's normal.
But, when boys get jealous, lucky the girl he loves
sweet kann weyh kalo laki jeles
yelaa , bukan senang ouh nak tgk laki jeles
slalu dowang buad slambe je mcm tada pape
kadang2 kann apa salahnya turunkan sket ego tu

ada gurl yang sanggup buad apa saja semata2 nak tgk bf dia jeles ke ta
bila si bf tu wat dunno je
mesti mcm2 hal dia pikir :
' ta sayang aku ke dia neh '
' tah2 dia ada owg laen kot '
' dia dah boring dgn aku ke '


wahai si BF , tawu kahh anda
dengan sedikit JELES tu membuad kann si GF rasa dihargai
ta salah kann sekali sekala

tapi , jangan lak melampau2 jeles lak
terover la plak cik abang oi . haha
ada juga hadnya

bila si BF nampak take care kann si GF ,
ambek taw segala hal tentang dia ,
aku rasa kann
ouh , bertapa bertuahnya si GF tuu
emm , anda2 yang berada dlm situasi ini
hargai lahh owg yang sayang kann anda uke
bukan senang nak buad owg suka kann kita

uke lahh
penat ouh membebel

aku mmg suka berangan
dan
akan selalu berangan
dan
tidak akan berhenti berangan

bye2 :))


try it !

syaheed , tgk sini cepat ;)



. 28 ogos 2010 .

happy birthday to my luvly fwen
siti nur syahiidah mahfuz aka syaheed
already 23 years old
hua . hua . hua
aku jugak yang muda lagi nampaknya
;))


* * *


setakat neh , hidup aku berjalan lancar lagi
seperti biasa
rutin yang sangat membosan kann
tapi apa bule buad
teruskan lahh seperti biasa lahh
pepon , aku gembira dengan hidupku
yeahh !


* * *


satu berita sedey
rakanku yang bertahun2 bercinta
akhirnya cintanya tersungkur di tengah jalan
lumrah bercinta
emm , maybe da tada jodoh
hope dia sabar lahh

sesetengah hal tu lagi baek terjadi sekarang
sebelum ianya terlambat dan ta dpt berpatah balik

yapp , cakap mmg senang
tapi kalau itu yg kita mau , mesti bule buad
trust me




sayangi diri anda uke
;))

Friday, August 20, 2010

choooii ;)





sayangg , harap2 plan kita jadi ouh
love u so much
~ ♥ ~


* * *


kawan2 ,
jangan lahh bergado lagi
ta sangka lak bule jadi camni
tambah2 ada yang mempunyai perasaan
uke la tuu . berkasih sayang . bukan benci membenci
haishh . ingat lagi ta dulu2
hepy je kann kita . ta besh ahh bila jadi camni
aku harap sangat anda bertiga berbaek semula
raya nnt bermaaf maafan lahh ;))


* * *


ta sabar nak raya
tahun ne sakan ouh aku shopping
sampai kann ta sabar nak simpan baju raya
terpakai dulu , teros ta berbau baju raya . hahaha terok !
maklum lahh , raya pertama sebagai seorang pekerja
hahaha . poyo je kann

boss , ada elaun raya ta ?
ngeee . kalau ada lagi seronok nak pi keja kot
huhuhu



selamat berpuasa yaww
;))


Sunday, August 1, 2010

maklumbalas

. maklumbalas terhadap tuduhan ke atas aku .



tuduhan :



bukti2 aku bukan NURUL WAHIDA MAZLAN :




penjelasan :

kann aku da cakap aku bukan gf ang
pastu sesuka hati nak heboh2 hal neh
ta pasal2 aku gak yang kena menjawab ngan suma owg
bila aku dah tunjuk suma neh , ang jugak kann yg termalu sendiri
kalo dah meroyan ke gila talak ke , jgn lahh sampai nyusah kann owang
tatau la pasni sapa lak ang nak tuduh
haishh , bermasalah btol


peringatan :

lepas ne jangan kaco hidup aku uke
aku langsung tada kaitan dengan ang





aku nak dia minta maaf ngan aku
bersih kann balek nama aku
:'(


small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)