Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Thursday, April 29, 2010

harapan nuown


saya chenta dia

saya suka dia
saya sayang dia

saya tidak suka berkongsi
harap dia ta maen2 kann saya
dan orang laen ta mnganggu hubungan saya
seperti sebelum2 ini

nurul wahida
~♥~
muhammad amir rizwan




kepada kawan saya . tutt .
saya sayang kamu mcm kawan
saya senang dgn kamu
harap ta ada salah faham lagi
saya mahu kawan dengan kamu
kawan baek kalo kamu sudi



muka penuh dengan
harapan ;))



Thursday, April 22, 2010

banyak cerita


hp ne kena ikat getah
kalo ta ikat getah alamatnya tada la line
hahahaha ;D
da byk kali kena baling kot tu pasal jadi bengong sket

hp turun temurun nehh
tp pakai hanya untuk idop kann celcom aku saja
snap pic ne hanya suka2 . ta bule tido
di dalam gelap . snap pic
haha . perangai apa tah aku ne
naseb ta nmpk yg bukan2 . dalam kurungan HANTU

=.="




dah lama dahh aku bela anak gajah ne
tu la , mesti susa kowg nak percaya kann
ta pena ponn besar
tapi agak ta senonoh sbb suka tunjuk bontot aka pungkoq
hahaha ;P
teringat kat ILPKL dulu
kalo menonggek sket ayat ne yg akan kua

' DILARANG MENJAJA '


haha , siot je
aku memang suka lukis kot anak gajah ne
kalo busan2 tu beranak la sekor dlm notebook
haha , cute doe . rasa2 aku lahh
kowg pnya rasa aku tatau la




mau wish besday adek aku ne haa
~ happy birthday oi ~
muhammad fathi
18 april 1989

ta dpat celeb , sbb dia ada kat penang
sebok nak final . huhu



SELAMAT HARI BUMI
22 april 2010 ;))



Wednesday, April 21, 2010

pergi lahh kau


semalam , jumpa owg gila
hahaha . tapi owg gila ne pandai wat lawak doe
mmg aku enjoy abes laa . haha
tengs lah kat dia ;))

kowang nak taw lawak pe ?
haha . lawak bodo yg ta masuk akal
siap nak ludah aku lg . hahaha
ta ke kurang ajar namanya dia tu . pehal lahh si laki ne
ta gentleman lnsg . cari pasal pon dgn aku . bapok kahh dia
hahahhahahahhaha ;D
aku tada kaitan pon ngan life dia
tetiba nak tunjuk
HERO

hahahahha . taley blah

dan lagi satu , sejak bila laa aku ne tackle bf owg doe
adoi ~ tolong lahh
perkara yg sebenar2nya si BFnya tu yg tergedix2 nak kann aku
aku tatau lak si BF bodo tu ada gf
kalo aku taw . aku ta kann dekat lahh
SUMPAH aku bule tunjuk bukti , sapa yg tergedix2 kann sapa
tapi aku taw jaga muka owg lagi
walaupon owg tu mcm sial

haih , tapi betol lahh mcm aku kata
suma ne dah lama kot lepas
napa ada yg nak ungkit2 lagi , ta puas hati tp pakai owg tengah
pehal ne weyh . pastu tambah bukan2 lak
letak taik kat nama aku . ne dahh lebey kot

buat si orang tengah tu
ko cakap kat aku kann yg aku ne pandai cari BF owg je
yg ko tu aku nak letak golongan mana lak ?
aku rasa masa aku jd gf owg ritu
ko gak kann yg terhegeh2 mntak no aku , mntak view wc aku
mntak mcm2 kat aku . hahahhaaha
weyh ,
ko nak ludah kat aku
tp
kahak tu yg kena muka ko doe


hahaha . dahh la
aku gado ngan korang pon aku ta dpt pe
ta payah wat fitnah bkn2 . sian kat kowg je dpt byk dosa

tolong lahh jgn cari pasal lagi
sejak kes tu aku ta pena kaco idop korg kann
pikir2 lahh , kowg da besar kann . napa kowg nak kaco aku
aku sket pon tamau ada kaitan ngan kowang
ta bule ke bia aku hidup senang sket
TERIMA KASIH



geleng kepala tengok
perangai masing2
haha ;D

Wednesday, April 14, 2010

rahsia diri pemuzik dan peminat muzik


heyy si anggota band , kowg nak taw diri kowg mcm mna
tgk bawah ne ;))

vokalis ;
• seorang yg bijak mmbawa diri
• ta heran la kalo dia ne ramai kawan
• kalo kowg ada kawan yg mnjd mna2 vokalis band
pepandai la kowg ramah kann diri dan
trima dgn sikap terbuka dia nehh

• dia ne pandai mnghidupkann suasana
mmbuat kann owg sekeliling senang dgn dia
• juga ada sifat kepimpinan yg tinggi

pemaen gitar ;
• suka tarik perhatian owg dlm diam
• menonjolkan dri dgn bakat yg ada
kira mcm mnunjuk2 la sket , tp ta over sgt laa :))
• kalo nak ngorat si pemaen gitar ne ,

puji mau lebey beb . hahaha

pemaen bass ;
• agaknya seorg yg pendiam
• suka dgr gossip dr bergossip
• pandai bg nasihat kalo ada peluang
• kalo ada sesapa nk ngorat dia ne lak
kena laa yg byk mulut sket . kann dia ne pndiam
paham2 saja la weyh :))

pemaen drum ;
• dia ne ta bule dok diam , ada je keja yg dia nk
wat
• juga sowg yg pendiam
tp suka mmberi smngat pada owg laen
• sikap yg mngambil berat
• kalo kowg yg ceria . dia ne lahh calon yg paling seswai !~

pemaen keyboard ;

• berminat mngenai dunia teknologi dan gedget
• sangat romantik , cewahhhh ;))
• dia ta memilih lnsg . so , apa tnggu lg
hehehe




untuk si peminat muzik pula
jum2 tgk anda mcm mna lak

jazz ;
• bijak mngawal emosi
• peramah
• susa nak tujuk kann kaseh sygnya
• suka bersikap 'faham2 sndri lahh'
ne yg wat hbngan agk keliru , yelahh
kalo si dia tu ta paham . kann jd masalah . haih
• lebih mndahulukan kerja dr si pasangan

rock ;
• agresif dan suka cabaran
• ta bule dok diam
• jgn ingt dia ta pndai bab chenta2 neh
dia ne la yg paling romntik beb , lu ingt gua ta reti jiwang kaa
hahaha ;D
• jgn tgk lua je keras . dalam lembut oi
kdg2 dia ne sensitif gak . huhu

klasik ;
• kalo kowg nak taw , muzik ne baek utk stress
• sbb tu owg yg suka muzik ne nmpk cool je
• ta suka nk pikir bkn2 dan hidup secara santai je
bagos2 , i like ;))



nilai sendiri diri anda
anda je taw ;))

hanya ♥ muzik

Monday, April 12, 2010

muka saya sahaja

heyy yaa ;)
sehat kahh anda
aku bawu baek demam nehh
walaupon agk ta larat
ku gagah kann diri yg sedia gagah ne

huhu

skang ne masa untuk tayang muka aku
kira mcm nak gila fames sket la kann
alahh , bila lagi
. hehe

hahaha , jgn kata apa ehh
tgk diam2 suda
huhu . malu nehh ;))










pic suma ne terjadi lepas aku tgk satu pic sowg gurl nehh
lawa gila dia punya mata
aku pon try lahh . haha
tp mata aku ta brapa santek sgt mcm gurl tu
syukur lahh pe yg kita ada kann
hehe . tc yaww



mau belajar banyak lagi benda
tp aku ne malas
taley watpa laa ;))



Monday, April 5, 2010

hentam saja

hui , hui ;))
busan doe . arini wat keja uma je
nak kua , tada mmbe la plak . adoi


tadi , tgh dok syoq nak sidai kaen
terpandang langit . fuhh
rasa santek la langit arini . slalu nmpk mcm biasa je
tros berlari ke dlm uma , dapat kann hp . huhu

pe lagi . snap photo laa ;))
tp dlm photo nmpk mcm biasa je
kalo tgk real2 mmg lawa seyh


cantik kann si langit biru
rasa nak baring kat padang yg hijau je
aduhhh . syoq abes!


tengok ne . kat ampaian aku
kejam ouh adek aku , si iman nadia tu
haha , dia cabut kepala patung barbie dia
pastu pi gantung kat sini , ishh . sgt buas ouh dia tu



yang bawah ne plak
masa aku basuh pinggan . pastu sempat maen tiup2 buih lak tu
adek aku punya lahh , huhu . tada keja tol aku
hahahahaa . mmg busan lahh . haih

tolong aku weyh !




cinta?
tada lagi lahh ;D


Saturday, April 3, 2010

eskrem malaysia


wahaha . aku suka eskrem ne
yg ne perisa asam

gilew sedap kalo makan masa musim panas
kalah eskrem berlagu yg lalu depan uma tuu . hahaha

dulu masa kecik2
diam2 aku seludup dr dlm peti ais tok aku
haha . jahat ouh aku ne
dahh la tok aku tu niaga untung bapa la sgt
aku lak pi songlap , mmg ta balek modal laa
huhu . maaf tok ;P

skang da insaf
nk mkn . mintak je
cucu kesayangan nehh
hahahhaa ;D




teringat tora dgn deng dang
mainan percuma kat dlm tu
isi ta mkn pon

haha ;D

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)