Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, March 27, 2010

happy birthday mom


27 march 1963

happy birthday mak
love u so much ;))

Friday, March 26, 2010

sedap dan menyampah


sedap weyh
makan satu pon da kenyang
aku terpaksa abes kann
walaupon pewot da cukup penuh
ta baek membazir kann . cewahhh
tp laen kali nak pi beli lagi
hehe ;))

haha . tatau nak cita pe laa
tada benda yg besh nak cita

tapi kann
untuk si hantu gigi tu
aku harap dia ta kacau hidup aku lagi
pergi la kau maen jaoh2
aku rasa aku tada pon kacau idop kau kann
si hantu gigi
napa ouh asek ta puas hati lagi mehh
haih , masalah tol kalo brdepan ngan org yg ta reti bahasa ne
first time ouh jumpa ngan owg camni
bermasalah jiwa kot



ta update pon
ada owg sudi melawat

tengs yaww ;))

Monday, March 15, 2010

ketaq weyh


aku tatau la happy ke ta
nak tau napa , esok aku mula keja
seperti yg aku harapkan untuk menjadi
seorang DESIGNER

hati aku berbelah bahagi
tatau lahh napa weyh
takot . ketaq . huhu , suma ada
aku da lupa suma aku blaja dulu . waaa
cmna nehh , tu pasal aku rasa ta besh je nehh
haha . bkn lupa abes , satu software ne ja corel draw
haha . adoi . tgk lahh cmna esk
gila ketaq ne , tdo pon ta lena dahh mlm ne

sokey lahh , slagi kita ta cuba
mna kita nak tau kann
go , go , go nurul !



melangkah satu kaki ;))

Saturday, March 13, 2010

pesanan

pesanan untuk diri sendiri ;

aku ta kann melayan org yg perangai tah pape
kalo aku melayan gak , maksudnya aku pon sama spesis ngan dia

ewww , geli aih
ta mau lahh sama spesis cmtu !
agk blagak mcm diri dia yg agk perfect
dan agk skema aku pikir , haha . kdg2 mcm robot lak ;D

weyh , idop la mcm org biasa
dr dulu aku tgk dia tu mcm pelik lahh

uke lahh . naseb aku dah tada pape kaitan lg
caww cin caww 'kawan'
hahahaha . kawan ke
ewwww . . .



tutup cerita ;))





Wednesday, March 10, 2010

bersyukur


kita pernah sedar ta yg kita asek mengeluh jep
suma ta kena , contohnya ;

bila jemm sket , kita dah nak mengamok
bila mkanan ta sedap , kita kata menyesal masok kedai ne
bila siaran tv terganggu sket , kita pi ketok2 tv
padahal bkn ada kaitan pon ngan kotak tv tu . huhu

haih , manusia . sama mcm aku
ta pernah bersyukur
aku da insaf sket ne

sbb tu aku nak ajak korang renung2kan pe yg ada kat bawah ne ;


ta perlu bayar utk bernafas , sumanya percuma
aku ta dpat bygkan la
kalo nk brnafas pon kena byr . huhu


kita mempunyai kawan utk diajak lepak bersama

kalo tgk cita lawak
kita maseh bule gelak

menangis bila tgk sesuatu yg menyedihkan
walaupun tada
kaitan ngan diri kita
ne menunjukkan kita
maseh ada hati dan prasaan weyh

nak makan? call je . nnt ada la owg anta kann
nak shooping? on9 jep . pilih la mana yg berkenan
sumanya dah tersedia
nak apa lagi weyh , zaman dah maju


dalam dunia ne , kita suma ta sama
kalo kembar pon mst ada perbezaan gak

syukur lahh , kita hanya ada satu ja dalam dunia ne


kalau kita bule wat orang laen ketawa
tu dahh kira jauh lebeh baek

kita maseh ada tempat utk mengadu
kalau kita
dalam kesedihan
kita maseh ada keluarga , kawan2 , bf/gf


dan yang paling penting skali
dan yang patut kita bersyukur sgt2
KITA MASIH LAGI HIDUP DI MUKA BUMI NI
DAN MASIH LAGI BULE

WAT OWG LAEN BAHAGIA DISAMPING KITA

cewahhhh , hahaha ;D



jadi , jangan lahh mengeluh lagi
nikmati hidup ne yeah ;))

movie pilihan

pernah ta korang tengok satu movie berulang ulang
tapi ta bosan . haha

punya dasyat lahh penangan movie tu
aku pon ada gak lahh
tengok la brapa kali pon , walaupon da bule hafal jalan cita
tapi mimik muka tu haa , mcm ta penah tgk lansung
huhuhu

jum tgk movie pew aku suka sgt neh ;



armageddon
cita ne dah lama kot , tapi . .
aku suka gila lahh weyh , first time tengok mmg aku nanges
kuar abes segala air . huhu . adoi . air mata je lahh
bkn first time jaa . setiap kali tengok cita nehh
rasa mcm aku yg kena anta kat meteor tuu . haha
sedey siot , lagu dlm ne pon best
suka . suka . suka !



white chicks
lagi satu ne lahh
hahahaha , bapak lawak cita ne
kalo tengok asek nak gelak jepp . kalo korang tengah sedey2 tu
aku rasa baek korang bukak dvd tengok cita ne . hahaha
gelak sampai puas ;D




dua yang utama
yang laen tuu best gak laa
;))

Tuesday, March 9, 2010

cinta ke suka , mana satu neh



korang ta konfius ke antara cinta ngan suka?

nmpk mcm sama je kann , tapi laen lahh
cuba pikir balek . korang cinta ke suka kat bf/gf korang

tengok nehh perbezaan nyew ;



cinta
kalau kita btol2 berdepan ngan org yg kita cinta
jantung tu haa maen peranan
dup dap . dup dap . mcm nak tercabut . haha
suka
kalau suka lak , hati kita akan hepy jepp

cinta
cuba tengok mata dia dalam2 , aduhh
ta bule laa . tros jadi gagap ;))
suka
bila tengok mata dia , kita akan tersenyum jek
hehehe . gatai

cinta
bila nak bersembang , tros hilang ayat
padahal dah lama kita dikenali dgn mulut becok . huhu
suka
kita akan cerita pe saja
ta kira lahh cerita pepon . janji mulut akan bercakap

cinta
bila bersemuka , kita akan malu . hehe
suka
kita akan tunjuk diri kita yg sebenar

cinta
kita takot utk berterus terang
kerana takot dia akan kecil hati
dan pergi tinggalkan kita
suka
kita terlalu mudah berterus terang
konon2 nak menjaga hubungan



yang mana satu korang ?


aku tatau lahh btol ke ta suma ne
tapi kann , btol lahh kot
;))

Friday, March 5, 2010

1993


sapa ne?
hahahahaa ;D
nurul wahida zakaria lahh weyh
sama ta macam skang?
ne masa umo tujuh tahun lahh
muka bapak nerves laa konon nyew . haha
first time dalam idop ambek gamba pasport

sbb masa darjah satu cikgu kann gila nak kumpul gamba kita
berkeping2 dia mintak
haha

muka ta kenal dunia lg nehh
suci lagi murni ;D

saja gatai tangan nak latak upload pic ne
hehe . .



zaman ne kawan ngan dak laki je
huhu ;))

Tuesday, March 2, 2010

tamau ym

aku jarang on ym . napa?
sesak la weyh . dahh la pc aku ne slow
haha . so . jgn marah aku la kalo aku lama ta unn ym
lagi satu owg2 kat ym tu byk yang ta betol
slalu invite aku tok wc dowg
ingat aku nk tgk sgt ke . kalo tayang muka tape gak
masalahnya tayang yg bkn2
ewww . burok !
tah pape lahh , wat tambah dosa aku


tgk lahh ne . skali aku nak tekan pangkah
yang laen lak masok
ne pon da delete stengah , haih
kalo aku ta layan suma , ada la yang maki aku
pehal lahh dak2 ne
kalo byk2 cmni pc aku jemm lahh
tu psl aku ta lyn suma . sowy ehh
harap kowg memahami aku lepas baca post ne
haha ;D



suka ym ngan sowang tu je ;))

haih , lelaki


seminggu ne , mcm2 hal jadi
kisah dua orang yg agak ta reti bahasa
tetiba dtg cari aku balek pada minggu yang sama
haih , pehal ngan mereka nehh


kisah satu ;

seorang yg asalnya aku ta berapa suka
hubungan agk terputus setahun yang lepas
tetiba cuba berbuat baek dgn aku
msg ta kira masa
motif ? ntahh ,
aku ta suka dia sbb dia serabut , sory la kalo dia baca ne
tp mmg tros terang aku gtaw , serabut weyh
adoi . sejak2 dia muncul ne
aku bule trima dia sbg kawan lagi sehingga lahh
sifat yang aku ta suka tertonjol gak akhirnya
tau pe sifat tu?
menunjuk2 , belagak , menyakitkan hati aku
urghhh , pehal kau nk menunjuk2 kat aku
stakat kamera dslr kau . huh . ta heran kot
setakat kau da jd designer kat kg tecerok kau?
huh . lg lahh aku ta heran
sejak2 aku da makin benci n menyampah
aku dah ta reply lansung msg kau . paham2 sndri lahh eh
ta payah gedix2 nak msg2 aku lg


kisah dua ;

yang ne lak kisah cinta 2 tahun lepas
tetiba dtg balek n wat mcm tada pape yg jadi
haih . menda la kau ne
kuat sungguh merajok
siap ugut2 aku lagi tuu
dia kata kalau aku ta send pic aku , dia tamau msg aku dahh
ek elehh , selama ne aku msg kau ke . huh !
lahh , slama ne kau ta msg pon aku bule hidup lg ne haa
pe arr . aku ta rugi pape kot
berbanding mamat yg atas tu , aku lg suka yg ne kot
tp dua2 perangai sama je


pe masalah dua mamat ne aku pon tatau
harapkan umo je byk dr aku . tp perangai
ishh , mcm p****
cari pasal ngan aku tol
aku ta kaco idop dowang
dowang dtg kaco idop aku pehal




balek lahh tempat asal kau

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)