Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, February 28, 2010

geram


weyh , geram kot
bawu dpt taw
da agak dahh , ada perempuan laen . haha
betol tekaan aku kann . sokey lahh
biar kann dia ;))

ne ada lg satu hal
tatau la napa ada owg ta puas hati sgt bila aku ada kwn
suka hati aku la nak kawan ngan sapa pon
yg nak sebok2 tu napa
aku ta pena ambek kesa pon kau kwn ngan sapa
haih , manusia

buat kekaseh dulu
buat pe kau cari aku balek?
nk saket kann hati aku lg ke
ta payah laa
aku bule layan stakat membe2 jepp
ta payah la nk ingat kann aku pasal hal kita dulu
aku da lama lupa kann cita lama




aku sebok , dia penyebok
haha ;D


Saturday, February 27, 2010

new photo

jalan-jalan . makan-makan . snap photo . shopping
hehehe , tu lahh keja aku


lokasi hari ne ;

. stadium darulaman
.
kfc yang skali ngan pizza yg bawu buka tuu

agak ta besh bila tudung aku wat hal
jadi bulat smacam je muka aku ne haa
tapi . lantak lahh
pe aku kesah owg nk kata paa . hehe

ta byk aku nk cita kann

so , tengok lahh muka kami yang ta seberapa nehh


yang ne sebelum kua . mmg sempat lagi . hehe


yang ne lak kat depan stadium darulaman
helmet agak besar kot . haha
utamakan keselamatan kepala anda ;))



telah di crop
sbb aku rasa , sekerat lebey santek
hahaha . aku rasa lahh . kowg pnya rasa aku tatau lahh



cahaya oren terlampau banyak
muka agak kontrol . tudung bulat . hahaha , tidak !



cantum2 photo ;))


agak tatau napa ngan pojan time ne
hehe , teringat abang kesayangan kot



snap pakai phone aku . nokia xpress music


cahaya keimanan , haha


senyuman ikhlas buat pelawat2 blog aku ne ;))



berkenan kat satu port ne
tengok lahh nanti
nak snap photo kat situ !

Thursday, February 25, 2010

drawing

semalam aku rajin weyh !
saja nak riak sket . da lama aku tunggu saat2 aku rajin
aku kemas bilik aku . pastu jumpa drawing lama
masa study kat polimas dulu
rindu kot tgk suma tuu . tringin nk melukis lagi


time wat projek tu mmg bengang abes lahh
lect komen . mmg ta puas ati sgt
dia suka2 je reject . dahh la aku pulun wat satu malam ta tido
ishh . mmg seksa kot time tuu
sampai nanges2 wat projek ne . hahaha
bila ingat balek mmg lawak
rasa besh je . mcm nak balek zaman dulu

haha . ngada sungguh

tengok lahh drawing burok aku ne ;))



tajuk projek : vacation house


haha . yess! it's me . nurul wahida zakaria


kalo aku kaya . dah lama aku wat rumah ne
haha . brangan je lebey ;))


my dreams ;))




lepak kol 2pagi
minum2 sambel gossip
hehe . cool
;))

Monday, February 22, 2010

ouh awal

weyh , aku akan ingat saat ne sampai bila2
hahaha , aku dpt brkepit ngan pujaan hati ku
syoq weyh , teruja sgt kot
dulu , kalo ada mamat ne blakon
mmg aku ta tnggal ehh cita dia . dok trcongok dpn tv
hensem ouh . mcm ex bf aku yg dulu . hehe
promot nmpak . haha . bia lahh


jum tengok sapa pujaan hati aku tu ;))


hahahah , hensem kann ;))
aku da terkepit . minah ne dok himpit lak . huhu
napa aku nmpak cam ketot je . huhu



tengok . aku seblah dia lg . hahaha
aku mmg gilafames ;))




adoi . muka masing2 excited gila . haha



yang ne aku bg peluang kat owg laen lakk dok sblah awal
sian kat depa jaa . tu pasal aku dok blakang
hehehe . yelatu
tapi yg penting . muka teruja tu tetap dikekalkann
hahahaha ;D



pasni berangan
nak jumpa BUNKFACE lak
;))

kawan sayunk

heyy anda ;))
skunk ne sindrom malas aku da dtg mehh

nak wat pape ponn tangguh2 . tatau lahh napa
nak story2 kat sini pon aku pikir 10 kali . haha . tada story lahh
ta jumpa cik bedah lagi . kalo jumpa
haaa . siap lahh . lengan baju smpai ke ketiak . huhu

bila dok usha blog owg laen . perghhh
dasat ! ayat kaw2 punya . pandai depa karang ;))
jeles weyh . huhu

pasal post2 yg aku baca ne kann
aku nak smackdown si syaheed
waaaa . buang lahh pic tu weyh . ta sanggup nk tgk
huhu . gila ta larat aku nk gelak weyh
hahahhahahhaha ;D

semalam . bukak folder masa kat ilp dulu
tetiba teringat sowg kawan masa study kat poly dulu
ikhwan jamil ;))
haha , pe kaitan folder ilp ngan mmbe poly pon aku tatau
hahahha ;D
bia lahh , janji aku da teringat ang ikhwan
weyh . tatau napa aku teringat ang

haha . lama da ta jumpa ehh
kalo kua je mesti gelak yg lebey . aku taw da
haha . harap ang sehat lahh . study rajin2 ehh


aku ada lg bunga yg ang bagi masa konvo iljtm kat bkt jalil
hehe . mak aku pon suka weyh . hahahha ;D




kawan banyak
tapi
yang slalu disisi
bule kira pakai satu tangan
lima jari
;))

Wednesday, February 17, 2010

snap photo lagi

heyy , alang2 da edit aku masuk kann je lah pic ne
pic ne bln januari yang lepas

lokasi kat jubli emas suka menanti alor setar kedah
ada kemudahan utk kaki skate

dikelilingi sawah
santek taw sawah ne , menghijau
huhu . kalo lepak kt sini mau tetido aku
angin sepoi2 . cewahhhh ;))


pojan mmg sporting abes
dia ikot je gaya yang aku suruh
rawk lahh pojan !
hahhahaha ;D


tamau cakap banyak jum tengok ;))



mesti lahh muka aku dulu
cik nuown si gilafames . haha ;D



yehaaaa ;))


nak ngorat? ta bule kot . suda ada yang punya . huhu


aku suka pic ne . cam ada something jepp ;))


tuan punya muka ;
nur fauzani ;))




simple saja kann ;))

Tuesday, February 16, 2010

berkepit bersama

sowang lg jadi mangsa kamera aku
hahaha , hanis !
penat meronda satu alor setar
kami singgah sebentar kat sawah kering
depan skola convent kat tmn nuri


kering je sawah tuu
bawu pas kena bakar . tambah lak cuaca kemarau skunk
mmg panas betol . pukul 6.30 pon matahari terik lagi

pemanasan global agaknya . huhu

tengok lahh . yang ne je sempat aku edit

rasa letey pon ta abes lagi
nnt2 kalo ada new photo lg . aku tunjuk lg ehh
;))


sila menjamu mata anda



hanis sama nuown ;))


kenyang makan hot plate kat tesco alor setar
terbaek ;))



pose manja dari hanis . haha ;D


peace no war !


disebalik lalang lalang
yang da ta larat nak idop . huhu



yang ne lahh aku suka skali
tengs atas kerjasama yang diberi ;))


and da last one . muka blur napa weyh
aku pon ta paham . hahaha




yang tu jepp
harap anda puas hati ehh
;))


Sunday, February 14, 2010

14 febuari 2010

yang lepas tu lepas lahh
aku mulakan hari baru yang penuh gelak ketawa
hahaha . syaheed merenk bersama aku

walaupun singkat . ia tetap bermakna

tengs syaheed ;))


aku terpaksa letak gak gamba kelakuan kita hari ne
tapi gamba ang lebey kot
naluri kekawanan aku yang memaksa . haha
sorry weyh . jgn balas dendam suda

ta baek . kita kan kawan
hahahaha


enjoy keyh ;))



aku nak tergelak tgk gamba ang syaheed . haha


cheee , tonggek sungguh abg tu . hahaha


aksi yang ta dpt ditiru . mulut taley blah
hahahaha ;D



kalo bule dia mmg nak sumbat semua
nugget tu masok mulut . haih



adoi . mana ayaq bang oi
cek tercekik ne haaa





gembira mempunyai kawan
yang merenk
haha ;D


Saturday, February 13, 2010

kau pergi


patutkah aku besedih
umm . aku mmg sedih
urghhh . saketnya hati aku
aku buat segalanya dgn seikhlas hati
tapi dia lansung ta hargai
aku mengalah dan tukar number demi dia
aku sanggup ta mkn sbb dia
aku cuba setia
aku sabar je , trima pe kekurangan dia
cuba memahami dia
suma aku wat tu sia2
dia pergi tinggalkan aku camtu je
aku sedey , tapi sapa yang nak ambik taw
tada sapa . umm

sebelum dapat
ayat mmg manes
mnggu pertama ngan kedua mmg bahagia sungguh
masuk minggu ketiga layanan da kurang
manusia . . . mmg akan berubah

kenapa semua owg suka sgt tipu aku
yang dulu tipu duit aku
ada yang ta jujur
dan skunk entah sbb pe
sumanya maen2kan prasaan aku

aku ta kann maafkan owg2 ne
sumpah aku ta maafkan owg yg maen2kan prasaan aku
aku bkn lahh baek sgt
bule trima pe owg wat kat aku
mst owg laen akan kata ta baek berdendam
tapi pe yg mereka taw . hati aku yg saket
dah laa . aku tamau ingat lagi
tuhan maha adil kan
trimalah balasan nanti


tengs pada owg yg slalu bg semangat
kat aku slama ne
;
syaheed , hanis , pojan , abie , azwan




aku akan cuba lupakan dia
fullstop

Friday, February 12, 2010

hati kuyak


adoi weyh . tetiba rasa ta sehat
nak demam . saket tekak . suma ada
yahh . aku da puas nanges ptg td
sampai bengkak mata ne haa
haha
poyo je kann aku ne
lantak kowang la nak kata pe pon

yg penting hati aku rasa lega sket

aku da malas nk pikir . bia lahh hal tu diam camtu ja
kalo dia rasa dia sayangkan aku
pandai2 lah dia cari aku

aku da penat kot nak merajuk or marah2
lama2 kang berkedut lak muka aku sbb hal camni
hahaha ;))

aku taw dia malu sbb ada aku
aku taw aku ne tada rupa
aku taw aku tada keja
aku taw aku ne tada pape
tapi . . . aku ada hati
aku harap dia sedar dia ada aku
umm . malas nk berharap

kalaulah dia baca ne ,
satu je nak gtaw

i love you so much

tapi . mustahil dia akan baca

berangan


kan besh kalo ada yang tujukan lagu ne seikhlas hati utk aku
maen gitar bawah pokok . perghh . bapak romantik
hahaha , berangan jep
ta mungkin terjadi kot ;))

romance - ku ingin kamu

Demi semua yang aku jalani bersamamu
Ku ingin kau jadi milikku
Ku ingin kau disampingku

Tanpa dirimu ku
Hanya manusia tanpa cinta
Dan hanya dirimu yang bisa
Membawa surga dalam hatiku

Ku ingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani…

Sentuhanmu
Bagaikan tangan sang dewi cinta
Yang berhiaskan bunga asmara
Dan membuatku tak kuasa

Ku ingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani…

Di setiap arung gerak
Tersimpan di hati kecilku
Bahwa dirimu terindah untukku

Ku ingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani…

Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernafas
Selama Tuhan masih mengizinkan
Ku ingin selalu menjagamu

Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernafas



aku masih mengharapkan mu

Thursday, February 11, 2010

kau ditempat aku

kau tipu aku
aku tipu kau balek

kau benci aku

aku benci kau jugak
kau sayang aku
aku lagi sayangkan kau

hahahaha
.
tatau pe aku merepek ne
tapi . . .

betol ke dia tipu?

adoi . lelaki
kenapa ta jujur?


tengok photo ne . pe kau rasa
sunyi bukan?
tu lahh aku rasa . napa kau ta memahami
kenapa kau pentingkan diri
kawan-kawan kau
urghh , aku pendamkan saja
sokey . aku memahami
bergaduh ta kann untung papew
aku nak selamatkan hubungan kita

tu lahh perempuan kan
lebey byk berkorban dlm hubungan
byk contoh di sekeliling aku ne
mcm2 versi cerita chenta
ada bahagia
ada sedey

ada yang ta pasti

sampai masa nnt . lelaki akan sedar
kami perempuan lebey tabah berbanding lelaki


hargailah apa yang
anda ada sebelum anda

kehilangannya

;))


ouh katak

pagi2 aku da diuji

nak gi basuh baju . bawu letak bakul baju
skali terkuar tepi mesin tu sekor katak daa

adoi . geli kot . kalo kecik tapew gakk
ne ambek haaa . besar gedabak
hahaa . aku tangguhkan dulu niat murni aku nak basuh baju
kot2 laa katak tu pegi tmpat laen
sejam lepas tu bawu dia da tada , tgk2 da masok bilik air lakk
lantak kau lahh , naseb aku da mndi awl2 pagi td
huhu



kalo yang ne aku ta geli lahh
lagi suka ada laa ;))

mak nak satu !
;))

Wednesday, February 10, 2010

gossip time


wehh syaheed !
ang mmg geng tgh malam aku
santek lahh
aku ta berseorangan . haha
gilew smlm tido kol 4.00 pagi
slalu sampai 2.00 pagi je kot
dok brgossip ngan syaheed ne haa
haha . da tdo da kol 12 lebey tu
tp dlm 15minit ja pon dpt tahan
tatau pasepa tahh
masalah jiwa tol aku ne . huhu
tp ta pa lahh . dpt gak tuka2 story pg2 buta kann
yg laen tu kalo nak join meh laa
register kat aku ne haa . tada yuran ahli
mahupun caj trsembunyi . haha


malam ne tido awl weyh !
;))



Tuesday, February 9, 2010

syoq sendiri

budak ne suda terkena sindrom gila photo
tolong asingkankan dia !

haha ;))


tengok ar ne . mcm2 rupa dia ada


muka ne digunakan time susa hati . hurmm


muka ne time marah kat owg . grr


muka ne lak time nak bergewdix . huhuhu


muka ne lakk time teruja . haha


yang last ne mst laa time happy mehh ;))



amalkan suma muka ne
dalam idop anda yahh

;))


rindu oii

miss you pakcik ;((

tada benda yg nak dikata
cuma ;


. i love you .

. i miss you .

. i need u .

:'(

Sunday, February 7, 2010

seram sejuk


semalam offline awal
ingat smangat ar nak tgk cita ne
ta sempat 30 minit yg pertama
aku da lari masok bilik

takot punya pasal
yelahh , tgk sowg2
kol 12.30 pagi lak tu
patung adek aku dok sblah aku lakk
mmg seram abes ar
padahal cita ne da tgk dahh
tp still ada lg rasa takot
tambah2 tringat kes kat dorm ilpkl dulu
huh . mmg tido ta tutup lampu lahh
hahaha

nurul memang penakot !

hahaha

nak cerek !

pagi td bangun dgn penuh kesengsaraan .
saket kepala doe !
waaa . mcm nak pecah kepala ne .
fikiran aku mcm ta betol jekk .
pas telan panadol aku sempat tido jap .
da bangun tu rasa ringan sket kepala ne .
pewot lak da kua kann bunyi .
pe lg . tros cri mkanan ahh .


tapi . .
yang pelik skali dan ta penah2 dalam idop aku terjadi
aku ta jumpa cerek !
waaaa . camna ne

ta kan aku pening sampai ta jumpa cerek
cam lawak je
nak call my mom , pastu tanya?
tamau lahh . aku tgh majok ngan dia skunk
huhu .

ummm . bia lahh . da satu uma aku cari
maybe sbb kepala aku ting tong lg kot .
sbb tu ta jumpa . benda dpn mata pon ta nmpk
hahahahaha

kau pegi mana cerek? huh!
small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)