Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, June 30, 2017

7 tahun dah


dulu kan aku kaki myspace , friendster , skype , ym 
haha . ni haa kawan aku dari myspace 
pastu beralih ke facebook , dulu2 rajin skype 

alhamdulillah , persahabatan kekal sampai sekarang 
orang lain pon ada jugak , tapi dia ni aku dapat jumpa depan2 
last haritu jumpa tahun lepas masa aku pi kl 


weh , tak sangka dohh 2010 - 2017 
perangai masih sama . GILA . hahahahaha 
hang jauh nun di johor sana sanggup mai kedah , 12 jam haa 
kematu pungkoq ngadap jem raya2 ni . haha 

dia mai masa aku kena kerja 
lepak kat kedai la jawabnya , tolong aku bersihkan kedai 
sorry weh . tak dapat nak layan betul2 
aku taktau la hang baca ka dak belog aku ni 
katanya dah lupa nama belog aku . katanya laaa 
tapi aku nak cakap jugak 
hang memang kawan terbaik aku masa susah senang 


ni hadiah birthday aku 2015 
memang sengaja pilih sama dengan hang ka , huhuhu 
tapi memang aku pakai tiap2 hari pon , aku kan suka benda2 camni 
hehe 


seorang kawan yang berjanji akan sentiasa ada dengan aku 
ya , memang dia buat apa yang dia janji 
walaupun kami jarang contact 

terima kasih weh 



:')



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)