Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, November 13, 2016

apa kena lah


pagi tadi dia call . aku kat kedai 
tengah kemas kat belakang , tak dengar bunyi hp 
semalam pon aku rasa malas nak layan dia 
dia call pon aku tak angkat 

tengahari tu , ingatkan customer 
rupa rupanya dia ! 
gila engkau naik motor dari kuala perlis cari kedai aku 
kalau aku confirm kebas pungkoq oi . haha 
dia pon bukan tau sangat jalan alor setar ni 
bila tanya kenapa tiba tiba mai 
alasan dia sebab aku tak angkat call 
pukul 11 dia call , 12 lebih terpacak depan kedai 

mai pon sat ja . dalam 15 minit 
bila nampak aku dah okey , nak layan dia 
pastu dia terus balik kuala perlis 
gila betul 

:'D



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)