Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, October 10, 2016

bukan aku


berat aku turun mendadak 
banyak benda dalam kepala , saja menyusahkan diri sendiri 
benda tak patut fikir , dah melebih lebih fikir 
itu lah aku 

aku selalu tanya , kenapa allah uji macam ni 
kenapa allah tak bagi aku itu 
kenapa allah itu , kenapa allah ini 

"jangan persoalkan apa yang allah dah letakkan titik" 

masa aku merungut tentang takdir aku 
aku ternampak ayat ni 
bertapa selekehnya aku sebab mempersoalkan kerja tuhan 

aku cuba jadi tenang bila aku nampak benda aku tak suka 
aku tahan rasa aku , cuba buat nampak tak kisah , aku dah cuba 
tapi aku kalah dengan hati aku 
aku cuba tak bercakap tentangnya , aku dah cuba 

* * * 

10/10/2016

tadi aku drive tanpa ada tujuan 
otak aku kosong 
aku taktau mana nak tuju . ikut rasa hati 
4 jam aku macam tu 

aku sendiri taktau apa aku nak 
sebab apa aku nak dah jadi milik orang lain 

itulah sebenarnya 

:'( 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)