Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, February 19, 2016

penjual kot


salam jumaat uols 

tok dah sihat sikit dah , alhamdulillah 
masa big boss takdak jaga tok , tinggal lah aku dengan mija jaga butik 
tiba tiba ada suara lelaki bagi salam 
mija mengendap kat tingkap pastu terus lari sembunyi 
aku pelik lah , dah kenapa dia lari sembunyi 

-- 'makcik faizah cakap kalau suara laki yang tak kenal kena sembunyi 
kot kot dia nak jual barang ka . tadi mija nampak dia pegang raga 
jual barang lah kot '

aku pon jenguk kot tingkap 

'eh mija , laki tua lah . ada uban uban '
aku kata sambil bisik bisik 

-- 'mija takut la kak ida' 

laki tu dah tak bagi salam , dia membelakangkan aku sambil pegang hp 
tapi aku rasa macam nak kenal lah 
eh ! tu kan pak teh 

-- 'mana mija tau , mija nampak dia pegang raga ja tadi'

hahahahahahahahahahahahahhaha 
adoi la mija 
penat aku gelak dengan dia ni . lurus sangat 

:'D



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)