Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, January 16, 2016

pantang


hais 
tetiba teringat 

bila aku dah siap makeup , benda lain aku pakai dia tak tegur sangat 
tapi yang satu ni cukup pantang . . . '' cukur kening ka ??? ''
cepat cepat aku geleng . aku lukis ja pon 
haha , dia paling pantang kalau aku cukur kening sebelum kawen 
tapi tak pernah la aku cukur lagi 
and aku pon takmau cukur , takut senget sebelah . haha 
sebelum ni pon ada dia tegur , okey la lepas ni lukis biasa biasa ja 
nak segak sikit pon tak buleh . HAHA . bluek 

* * *

" kalau nak pi mana , bagitau . akan usaha bawak jugak 
jangan pi dengan orang lain " 
kata beliau lembut sambil menepuk nepuk tangan aku 
hahaha . nampak menepuk nepuk tu tanda apa 
tanda amaran lah tu -- jangan buat hal 
huhuhuhu 

kadang kadang dia nampak comel jugak bila jelous 
hahaha 

sungguh 
teringat lah pulak 
hais lagi 

;) 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)