Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, January 25, 2016

kawan sampai syurga


makin dewasa , hidup semakin sukar 
untung lah ada ramai kawan yang ambil berat 
lately ni macam down sikit 

kawan aku hadiahkan aku something 

" pakai tau , aku belikan untuk hang 
aku tak tau saiz hang . aku agak agak ja 
aku tau hang kuat . tak payah pikir sangat apa apa masalah 
yang ni namanya 'tiger eye' maksud kekuatan 
mana lah tau hang pakai nanti jadi lagi kuat " 
haha , antara ayat dia yang aku ingat 


lepas tu dia send pic macam atas tu 
rupanya dia pon ada jugak 
nak boria sama sama ka camna . haha 

thanks weh . walaupun aku suka abaikan hang 
tapi hang tetap ada 
cakap ja bila pon . anytime . muncul terus 
kalau wassap , tak pernah tak reply 
aku ja yang sat ada sat hilang . haha . sorry weh 



diantara kawan yang paling banyak nasihat 
adoi weh , malam ni memang sentimental betul 

hais 

:')



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)