Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, October 23, 2015

ganti lama


jem sat haritu 
hp rosak , RAM dia problem . nak repair makan ratus jugak 
baik aku beli yang baru . ye dok 
berbaloi jugak rosak sebab lama jugak aku pakai . 24/7 kata kau 
jatuh tak terkira dah . memang tahan samsung s3 tu 
kalau aku jadi hp tu , mau jugak aku jerit 
AKU PENAT LA WEYYYY . SUDAH SUDAH LA NGADAP AKU ! 
hahahaha

tapi jenuh jugak nak cari ganti yang baru 
pinjam hp merata 
yalah , pinjam hp orang mana boleh lama lama 
tak sedap lah kan 

dalam dua hari , pikir mana nak cari duit seketoi masa tu jugak 
setelah bahagi bahagi duit makan , duit minyak , duit nak bayar itu ini 
haih , tunggu hujung bulan lah . redha 
sabar nurul , pakai ja apa yang ada 
dan tiba tiba abah bagi sumbangan sikit , haha 
senyum sampai ke telinga lah jawabnya . thanks abah 

malam tu keluar makan dengan senget tu 
asalnya nak dinner ja 
tetiba dia ajak pi cari hp baru 
ish dia ni , duit aku baru berapa kerat . mana nak cukup 
rupa rupanya dia nak tambah mana yang tak cukup tu 
banyak kot , kesiankan dia pon ada 
tapi memang malam tu hati kembang setaman lah 
hahahahaha 

tadi senyum sampai ke telinga , 
sekarang ni senyum sampai ke bulan dah 
sebab baru susah hati sehari dua , dah dapat ganti yang baru 

haha 
ramai jugak yang sayang aku 

terima kasih 

;)


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)