Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, August 22, 2015

pesta bola


tahniah kedah 
juara liga perdana , dah boleh masuk liga super dah 
yeay ! 

semalam pulun cari live 
tajam ja mata nampak dia tulis live streaming , cepat cepat aku klik 
tapi . tengoklah apa aku dapat 
* klik kat pic kalau mata tak berapa nak nampak . haha 


 ahahaha . kena troll 
k fine ! 

masa game tengah jalan , saja saja bet dengan ery 


haha . dia kata 3 -1 . aku teka 2 - 1 
last sekali dua dua tak betul . yang betulnya 5 - 1 
haha . padan muka . takpa . janji kedah menang 

lepas tu tetiba membe aku sorang ni pulak massage 


amboi . stalker ka camna 
nampak sangat news feed dia penuh status aku 
HAHAHA . kannn 

;D 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)