Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, July 10, 2015

sinar bling bling


akhirnya baju raya aku yang direject haritu ada sinar harapan 
haha . dramatik sangat . mem nak tolong buatkan 
lepas tu dia sponser sepasang lagi 
mak aku pon sponser sepasang . ura ura , ada lagi sepasang 
colour , RAHSIA . haha 


yang atas ni ery sponser , dia bagi kemeja dengan handbag 
aduh , terharu gila kot . dah la mahal 
aku dah tolak , dia kata dia happy dapat bagi aku semua ni 
lepas dah tanggungjawab untuk raya ni katanya 
lepas tu dia bagi duit minyak untuk pi kerja esok 

lap air mata -- sangat tacing okey 
aku dah tengok dia bersusah payah untuk semua orang 
dia patut rasa kesenangan ni 

aku bukan pandang jenama sangat 
asal murah aku beli ja , boleh dapat banyak pasang 
tapi apa pon murahnya rezeki aku tahun ni 
rasa macam retis pulak bila ada banyak sponser , hahahaha 

terima kasih semua 
baru nak bersedih , sebab tak rasa nak raya 
aku yang jahat berprasangka buruk 
tengok tengok allah bagi rezeki ni 
syukur 


:')


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)