Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, June 26, 2015

terima kasih


ada orang cakap mula mula kenal boleh la sweet sweet 
dah lama kenal , dibuat macam sampah 
msg pon dua tiga kerat ja 
maybe la , sesetengah orang macam tu 
tapi alhamdulillah hubungan aku tak macam tu 
dan aku harap berterusan selamanya 

so far semua baik baik ja 
dari mula kenal , sampai sekarang dia selalu msg , masih sweet lagi 
dan suka buat aku tergelak sorang sorang 

bagi aku dia tak banyak berubah dalam 5 tahun setengah ni 
dulu aku selalu emo , haha . sekarang aku lebih cool . konon la 
tapi selalu jugak aku nak cari gaduh 
seperti biasa , 
dia selalu dapat PIALA dan selalu attach gambar piala dia 
-- hahaha . hanya dia ja yang paham 

dulu aku tak banyak sabar 
yang aku tau , apa aku nak mesti dapat 
aku suka memaksa . aku banyak keburukan 
dia terima aku dengan kekurangan aku 

sekarang , aku banyak belajar . aku dah dapat pengajaran 
hidup ni kena banyak sabar , aku belajar dari dia banyak benda 
kalau kita nak sesuatu , kita kena selalu memberi 
yang tu paling ketara dengan sifat dia 

tipu lah , kalau nak 24 jam bahagia 
suami isteri pon berkelai baling periuk belanga 
tambah tambah aku ni 
haha 


tak pernah berkira untuk aku 
selalu ada masa susah 
kalau ada apa apa , dia berusaha nak menjaga hati aku 
haha . aku nampak yang tu 

walaupun sekarang tak banyak masa 
stay jauh sikit dari aku 
busy sangat dengan kerja . balik pon malam malam 
dia tetap curi masa untuk aku 

tak terbalas jasanya , terima kasih sayang 
semoga tuhan mempermudahkan jalan kita 


;) 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)