Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, June 14, 2015

kembali


haluuu 

khamis ni dah nak puasa 
baju baju pengantin dah setel 
sekarang bz dengan baju raya pulak 
ada nak bunga sana bunga sini . haha . macam macam pesyen 

baju raya aku satu dah siap 
tahun ni entah berapa pasang . aku pon taktau . haha 
biasa la , jenis buat last minit 
sedar sedar 10 pasang . mana tau kann . haha 
konon la 

minggu minggu sebelum ni 
tiga kali seminggu aku keluar jogging 
lepas jogging , haaa segar gila , fresh ! tidur malam pon lena 
sesekali keluar , dapat cuci mata sekali . eh ! hehe 
entah macam mana boleh terfikir nak pi jogging 
aku bukan jenis bersukan sangat . kasut sukan pon tak dak 
satu hari tu , gigih keluar . cari kasut sampai dapat 
tak kira ! jogging bukan untuk kurus 
aku dah memang sedia kurus dah pon 
saja nak release tension 
tengok padang golf , pokok pokok , orang dating . eh ! haha 
menyempat ! 

* * *

selamat berpuasa semua ! 
maafkan aku kalau aku ada salah kata apa apa 
semoga kita semua diberi keberkatan dalam hidup kita 
sepanjang bulan ramadan ni 

amin 

;) 




0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)