Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, February 3, 2015

lepak thaipusam


lama tak wefie sama sama 
orang tu baru balik tak sampai seminggu dah bambam 
aku pon tengah membesar jugak ni 
tudung pon tak menjadi sebab muka makin bulat . haha 


seumur hidup aku tak pernah lagi aku lepak kat gunung keriang 
harini dalam sejarah . haha 
sebab aku rasa situ banyak mat rempit ja , tu yang malas 
tadi dah tak tau nak kemana 
lepas tu , tiba tiba rasa nak pi situ 
alang alang dah lalu kat area tu , singgah saja lah 

agak dah lepak minum minum 
masa nak balik boleh lupa bayar . jem betei 
dengan muka buat kering dia patah balik pi bayar 
hahaha . adoi la 

* * * 

tadi kan dapat baju dengan jam 
baju tu macam tau tau ja 
memang sebelum ni aku terfikir fikir nak beli tshirt agak labuh sikit 
nak padankan dengan legging yang aku beli sebelum ni 
tengok tengok harini dah dapat 
memang try tak terkira la sebab baru niat dah dapat . hee 
terima kasih senget 

;) 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)