Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, February 7, 2015

hello stadium


dah lama kot aku tak jejak stadium 
dah sebelum ni ery kat kl . terpaksa la aku puasa bola 
tengok live dalam laptop saja . wuwuwu 

pagi semalam ery wassap gambar
gambar tiket . waaaaaaaaaaaa . excited gila aku ni . haha 
aku ingatkan petang petang nanti baru dia nak beli 
rupanya pagi lagi dah siap pi beli 
memang semangat nih . tambah pulak orang tu ada jersi baru 
untung laa . haha 
jersi baru ka , lama ka . aku tetap nak pi jugak 
malam tu ery ambik aku 
merempit ha pi stadium . ek ok ek ok ek ok , tema bunyi skuter dia 
hahaha . serius lah , rindu kot nak naik skuter tu 
senang , parking pon selit selit ja . leceh kalau naik kereta 
aku syak mesti tak ramai . tapi meleset aku punya ramalan tu . huhu 
memang penuh jugak la . nasib baik pi awal 
tak sia sia pi tengok semalam 
kedah menang 5-1 
gol yang last tu kemain lagi gayanya , dapat time masa tambahan 


habis game , dua dua cari makan . lapar kot 
serupa dua dua ni yang turun padang 
haha . takpa lah , makan dengan senyuman sebab menang 
jauh lagi perjalanan 
apa pon , this is darulaman lah ! 

:) 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)