Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, February 11, 2015

belanja


dan apabila keduanya bertemu 
gelak ketawa memecah kesunyian 
haha . peh . jiwang 

katanya nak bangun awal , breakfast sama sama 
sekali haritu pagi yang dijanjikan , boleh dia sedap tidur 
nasib sebelum tu dah buat perjanjian 
sapa sapa antara kita tak bangun pagi breakfast sama sama 
dia kena belanja 

dan seperti selalu , aku yang akan dapat makan free 
sebab mungkir janji dan kalah bet , dia kena belanja . padan muka ! 
tiap tiap hari aku tuntut . haha , padan muka lagi 
dia belanja pon , dia yang makan banyak 
perutnya makin membulat dan aku jugak yang selim melim . haha 



sengaja aku update belog aku 
nanti masa depan boleh tersenyum bila teringat perangai masing masing 


:) 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)