Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, February 15, 2015

abc nyoq


sejak dia ada kat sini 
asyik meronda ja aku . haha 
kalau dia tak dak , memang aku duduk diam ja kat rumah 
huhu 

orang dok post aiskrim pasu lah , abc kelapa lah 
sekarang musim panas kann , semua nak berasaskan ais 
aku pon gigih la nak merasa jugak 
cepat cepat msg senget tu ajak cari 
kedai tak bukak lagi , dah terpacak budak berdua ni depan kedai 
haha . pulun kann 



rasanya boleh la 
aku bukan penggemar abc sangat 
excited nak menayang dalam fb sebenarnya , haha 

lepas dah pekena abc 
lepak kat pantai murni . pekena rojak dengan cucur udang 
sambil mengutuk orang yang ada kat situ . hahaha . tipu 
sempoi ja kena angin laut 





haha , hidung dia kembang setaman 
padan muka , sapa suruh suka sangat kontrol macho 
lepas tu suka pekena aku . ni la balasan 
letak pic paling buruk 

hahaha 


;) 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)