Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, November 16, 2014

orang jauh


harini dapat jumpa dia sat 
ada kawan kawan dia sekali 
ada emon , asyid dengan ehsan 

dia jumpa aku kat kedai 
tiga kali dia mai singgah 
sebenarnya aku rindu sangat kat dia 
saja la buat jual mahal sikit . haha 
dia bawak balik awang 
sampai pecah pasu bunga mem dia buat , haha 

dia balik hari , tu yang sat saja jumpa 
takpa , macam tadi pon okey dah 
janji dapat tengok dia okey ka dak 
tu pon dah puas hati 

aku mengaku sejak dua menjak ni asyik berkelai ja 
bukan salah dia pon 
salah aku , aku yang banyak fikir sangat 
lepas tu nak tuduh tuduh 
biasa la . jauh . huhu 

:')


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)