Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, November 24, 2014

kembang


bulan ni saja tiga kali dia balik 
haritu dua bulan sekali baru boleh jumpa 
yeay , balik la kerap lagi 
haha 


test handphone baru katanya 
yeay . dapat jadi orang pertama selfie 
kembang semacam ja muka dua orang ni . kann 
mata aku sebenarnya tengah cari mana letaknya camera dia 
haha , cari tak jumpa 

untung la handphone ribu ribu 
lepas ni boleh mintak iphone 6 kot untuk birthday nanti . huhu 
lepas tu pakat pakat makan rumput buat ulam 

har har har

;)


4 komen:

Anonymous said...

Dia dgn awk lg ke nurul? Tp ery kata dh putus. Skrg dia kapel dgn sy..emm

nuown said...

Oh . Serius ni ? Hello madu ;)

Anonymous said...

Nak num phone boleh nurul? Nt sy kol awk

nuown said...

kalau ada apa2 , pi bagitau dia terus . yang buat halnya dia , bukannya saya . tak payah la susah2 cari saya sbb saya malas nak dengar cerita semua ni . selagi dia tak bawa masalah pada saya , saya okey ja dengan dia :)

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)