Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, September 5, 2014

tak laratnya


kelmarin aku halfday 
dah memang tak larat sangat . malamnya ambik ambik ubat lagi 
pagi tadi asyik terjaga , sakitnya 
gagah jugak bangun , sejuk sangat , tutup kipas pon sejuk 
menggigil . dengan tak lalu makan 
allah 

pagi pagi lagi puan faizah dah wassap 
tanya aku dah okey ka belum 
aku dah janji dengan dia nak temankan dia malam ni 
sepatutnya temankan dua malam 
tapi malam esok aku kena temankan tok aku 
kalau aku tak temankan dia malam ni , dah takdak sapa boleh temankan 
kesian pulak sorang sorang 
harap harap aku boleh bangun petang ni 
tak larat nak drive pon kena gagahkan jugak 
nanti sampai gunung bayu , aku nak lena ja 

tadi abang rizal mintak aku edit banner dia 
tu yang kena bangun emailkan kat dia 
alang alang dah ada depan laptop 
tu yang boleh up satu entry 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)