Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, September 3, 2014

padankan muka


sakit gila berurut 
rasa nak jerit kuat kuat 
esok kena buat buat lega lah , takyah pi dah . haha 

haiss laa ! 

* * * 

benda alah kat phone aku tu dah koyak 
haha , panggil benda alah pulak 
ala , casing phone warna pink aku tu
aku taktau orang panggil apa . hahaha . paham paham sajalah 
tak sampai setahun pon 
dah koyak , mintak beli baru la tu 
-- sabaq la sayang , nanti kaya , kita pi beli lain naa 

bertahan , bertahan , bertahan !


* * * 

tadi usung pi sana sini tudung banyak banyak , pi meniaga 
letak kat klinik , ada jugak yang beli , alhamdulillah
pastu tadi aku pass kat mak aku pulak 
mintak mak letak kat office 
harap harap laku 
amin 

tudung tu aku nak letak nama dia parida 
haha , boleh tera tuuu
gigih cari duit . takpa , susah dulu 

;) 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)