Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, August 27, 2014

pening


semalam baru dapat duit 
dah bahagi dah nak bayar macam macam 
lega sebab yang penting penting semua dah tolak 
yang tinggal tak seberapa 
pening jugak 

tadi nak isi minyak kereta 
kalau isi , memang tak tinggal apa dah kat aku 
nak naik moto , kat sini dah 2 hari hujan non stop 
rumah dengan tempat kerja jauh kemain 
takpa lah , isi sajalah 
esok esok tawakal ja , kot kot ada rezeki lain 

payment yang lain lain macam lambat lagi nak dapat 
takkan nak desak orang kot 
depa pon mesti macam aku jugak , kesian lah pulak 

takpa lah , berserah saja 
orang lain ada yang lagi susah daripada aku 
depa tak mengeluh pon 


:)


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)