Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, August 4, 2014

bila dah jumpa


tadi hari pertama selepas raya aku jumpa mem 
dengan demamnya aku masuk kerja 
batuk selsema , tak selesa betul 
mem call , suruh pi rumah , jemput makan gulai katanya 
aku dengan berbaju raya jalan ke rumah mem 
dengan penuh ayu , kononnya 
ada ramai orang 
tok , tokwan dengan family k.cik 
makan tengahari kat situ 

lepas semua orang balik 
aku dengan mem bercerita sakan 
cerita dari hari pertama raya sampai ke harini 
cerita non stop dah macam setahun tak jumpa . haha 

paling menarik perhatian aku 
bila mem kata ery ada habaq kat dia , yang dia mai beraya kat rumah aku 
aku ingatkan dia nak senyapkan ja . haha 
biasa la dia , dia kan suka sembunyi sembunyi 
mana nak cerita kat mak dia 
lepas tu , bergossip sakan la aku dengan mem 

gossip apa ? rahsia ! 

haha 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)