Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, July 13, 2014

misi selesai


selesai sudah mencari barang raya 
tinggal tudung ja 
yang tu kena bagi baju raya siap dulu 
baru boleh cari 

* * * 


alhamdulillah . rasa bahagia sangat 
walaupun perut lapar ya amat 
dia gagahi jugak teman aku sana sini 
sebut saja apa aku nak , mesti dapat punya 
dia akan cari sampai dapat 

sebenarnya aku kesian tengok dia 
berkejar sana sini 
nak puaskan hati aku , hati mama dia 
bagi sama adil 
aku tau , walaupun dia letih , dia tetap ikut kehendak kami 

ya allah , murahkanlah rezeki dia 
dia dah banyak berkorban masa dan tenaga dia untuk aku 
engkau permudahkanlah hidup dia 

amin amin amin 



1 komen:

Anonymous said...

kan bulan puasa ni. tak elok ambil gambar pegang tangan cam tu. hormat bulan puasa ye kak

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)