Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, July 4, 2014

kerja keras


hehoo -- 
im back ! haha 

baru balik rumah setelah 3 hari bermalam kat rumah mem 
masuk bilik si senget tu , ada towel terkoyak 
mem beletiaq 
' orang gomen ni kan , bagi towel elok elok 
nak jugak ambik yang koyak ni ' 
macam biasa , aku selalu kena dengar leteran demi leteran 
bertabah lah aku . hahaha 

orang gomen -- 
mem dah terbiasa dah pakai nick name tu mewakili anaknya , haha 
kalau ada apa apa nak cerita pasal dia 
pakai nama tu lah 
aku pon sama , hahaha 

okey sambung balik 
rancangnya lepas berbuka , nak pi buat kerja kat kedai 
hari pertama kerja menjadi 
lepas berbuka , dah ada kat kedai . semangatnya buat kerja malam malam 
balik dalam pukul 1 pagi 

lepas tu plan nak pi kedai lepas sahur 
lepas sahur , mem suruh tidur dulu . dalam 6.30 pagi dia kejutkan aku 
aku terjaga , tengok jam dah pukul 8 pagi 
tadi janji nak kejutkan aku 
mem cakap abah si senget tu tak bagi kejutkan aku 
suruh tidur lagi 
haha . kes kesian lah ni 

hari kedua lepas berbuka tak menjadi kerja 
bawak mem shopping barang dapur 
pagi tu lepas sahur dah tekad nak buat kerja 
dalam 5.40 pagi aku dengan mem sampai kedai 
buat kerja non stop sampai pukul 4.30 petang 

lepas tu rutin harian dalam bulan puasa aku bawak mem pi bazar 
memang letih sangat 
malam tu tak mampu dah nak buat kerja 
mata pon tak larat angkat 

sekian , bertapa gigihnya kami . haha 
takpa , bulan ni saja nak cari duit lebih pon 

:)


2 komen:

umie shahidah said...

chaiyok3

nuown said...

hehe , aja aja fighting !

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)