Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, June 29, 2014

first day


semalam adik aku minta buatkan lasagna 
dah lama aku tak buat 
dia carikan bahan bahan 
alhamdulillah , menjadi jugak 
sedap pulak tu . haha . perasan 

* * *

selamat berpuasa tau ! 
first day puasa , aku berbuka dengan family aku 
esok tidoq kat rumah mem 
tadi abah si senget tu cakap , ' ida tak payah balik lah '
mem balas ' mak dia bagi pinjam sat ja , buat macam hak milik '
haha 

yalah , kesian kat mem 
bukan ada sapa nak tengok tengokkan dia 
abahnya kerja , lewat malam baru balik 
sebab tu mem harapkan aku ja 
sebelum ni banyak kali dia tak bagi aku balik 
selalu aku bagi alasan macam macam 
aku segan lah 
rapat macam mana pon , rumah orang 
bukan rumah aku 
huhu 




0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)