Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Thursday, May 8, 2014

meminang


' kita pi meminang 24 hb ni ' 

terkejut aku . haha . tak sangka betul 
adik aku nak bertunang dah 
aku ingatkan dia lambat lagi 
sapa yang kenal adik aku tu taulah dia macam mana 
mana pernah dia bawak gf dia balik rumah 
dia sangat sangat sangat pemalu dengan perempuan 
sorang perempuan pon tak pernah bawak balik jumpa parents aku 

tu yang aku terkejut sangat 
aku kenal gf dia pon kat fb ja , tu pon msg biasa biasa saja 
tak pernah jumpa depan depan 

tapi takpa lah , dah sampai masa dia agaknya 
alhamdulillah lah kan 

yang sedihnya aku lah 
tak dapat terima kenyataan adik aku jalan dulu 

haha 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)