Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Thursday, May 1, 2014

kerja keras


selamat hari pekerja ! 

alhamdulillah rezeki tak pernah putus 
haritu aku jahitkan beads kat jubah moden pojan untuk buat contoh 
yalah , buat satu dulu sebab nak tengok penerimaan orang macam mana 
bila dah siap , dia upload ke page dia 
tak sangka ramai gila like 

pojan call bagitau ramai yang dah bagi deposit 
aku dengar berita tu macam nak jerit . sukanyaaaa ! 
boleh buat duit raya nanti 

syukur alhamdulillah ! 

* * *

haritu 26 april hari anniversary aku dengan khairi 
sekarang dah masuk tahun keempat 
aku sendiri tak percaya boleh bertahan sampai sekarang 
-- tampaq pipi sendiri . haha 

aku ingat lagi macam mana dia dapat number aku 
kebetulan masa tu mem takdak kredit nak call aku , pinjam phone dia 
konon nak tanya pasal sijil spm yang hilang . masa tu lah dia ada number aku . haha 
aku ingat lagi , lagu marry you - bruno mars jadi lagu tema . haha 
aku ingat lagi , kenangan main badminton kat taman rimba 

semuanya aku ingat , tak pernah lupa 

bagi aku dengan umur sekarang , bukan rasa sayang yang jadi keutamaan 
tapi sejauh mana pengorbanan untuk orang kita sayang 

aku percaya dengan takdir tuhan 
insyallah 

:)


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)