Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, May 12, 2014

kental


dua bulan tak berjumpa 
ya allah rindu sungguh , semalam dipertemukan 
senyum sampai ke telinga 
kesiannya dah kurus , tulang pon dah timbul 
kalau dekat dengan aku dulu , hari hari roti canai 
biar tembam , biar tak dak sapa yang nak 
aku pon tak susah hati . haha 

bila aku tengok gambar semalam , nak tergelak 
haha . macam macam gaya 
rindunya 

aku sanggup berhabis , biar orang disekeliling aku gembira 
senyumannya yang buat aku pon tersenyum 
apa aku nak semuanya dipenuhi 
ada sesuatu yang buat aku hargai dia sangat sangat 
tapi biarlah aku saja yang tau 

semalam banyak betul dugaan 
tapi alhamdulillah , semuanya ada jalan penyelesaian 
couple kental katanya , haha 

dia dah balik sana 
nanti kita jumpa lagi sayang 
insyallah 

* * * 

ya allah , permudahkanlah urusan dia disana 
jagalah dia untuk aku 
amin amin amin 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)