Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, May 13, 2014

bahagia


adeh , teringat tomyam 
sedapnya , masam masam manis pedas 
huu -- 

* * * 

alhamdulillah , dia dah selamat sampai sana 
selamat kembali berkerja sayang ! 
himpun duit banyak banyak , nanti kita shopping raya 
boleh kot pesanan macam tu 

haha 

* * * 

semalam aku tanya abah 

aku : abah , mana kereta ?
abah : ingat beli kereta macam beli nasi lemak ka 
bagi duit dapat terus 

hahaha , kan kena setepek ! 

* * * 

next week nak sibuk dah 
nak siapkan barang hantaran E 
dia tu jenis tak cakap banyak , dengan aku pon cakap benda penting ja 
tapi dia selalu tolong aku 
kalau sesak sangat , aku selalu mintak kat dia 
dia tak penah kata tak dak , dia bagi ja tak banyak soal 
insyallah , aku akan buat yang terbaik untuk dia 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)