Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Thursday, April 24, 2014

pindah


makin jauh la aku pi kerja lepas ni 
kedai dah pindah dari peruda ke simpang kuala 
dari 20 minit jadi 30 minit 
simpang kuala selalu sesak bila dah petang 
tu yang aku malas nak masuk ke sana 
so aku decide , pagi pagi lalu jalan biasa 
petang nak balik naik highway , ha senang 

tadi dah cat kedai baru , barang kat peruda dah clearkan dah 
gila kau , penat gila 
melecet tangan aku pegang batang cat tu 
mana tak melecet , dari pukul 9 sampai 5 kot 
haha . mana pernah aku cat sendiri 
kalau ada pon , dulu sekadar main main ja 
dah penat , bagi ja arahan kat adik aku 
dia setelkan semua 

tinggal bilik kedua dengan ketiga ja tak setel lagi 
sabtu ni sambung balik 
tadi lepas balik memang aku terlena terus 
tersedar bila mak aku ketuk pintu bilik ajak keluar makan 
kalau tak ingat pasal makan 
memang aku hanyut lagi 

zzz


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)