Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, April 18, 2014

monopod


letihnya harini 
aku dah plan baik punya , sekali stuck di tengah jalan 
motor rosak lah pulak 
gigih aku call semua orang minta tolong 

lepas tu pi makeup kan si syaheed kat rumah dia 
lepas makeup aku pi cari monopod 
dah lama aku geram nak benda tu 
sampai tak lena tidoq , haha . over ! 
nasib dapat , murah lak tu daripada beli online 

dah teruja sangat nak berselfie 
kami pi kat taman rimba 
puas jugak la bergambar yang tah apa apa 
masa tu ada lah jugak orang dok berjogging 
tapi kedudukan kami masa tu jauh sikit dari orang  

tiba tiba ada dua lelaki naik motor 
dok ronda pusing pusing kat area aku dengan syaheed duduk 
makin lama dia makin dekat 
aku dah memang takut , yalah , aku dok pegang hp 
syaheed dengan handbag dia 
sekali dia samun , tak pasal pasal 

aku ajak syaheed balik 
sebab memang aku dah tak sedap hati 
tambah tambah bila tengok motor tu berlegar legar 
ada lelaki yang sorang tu cakap apa tah , aku tak jelas sangat 
syaheed nampak dia tunjuk isyarat ' good ' kat kawan dia 
aku dah memang trauma dengan kes ragut dulu tu 
lepas aku dengan syaheed naik kereta 
motor tadi pon hilang 

aku syak depa ni memang ada niat tak baik 
sebab muka pon macam tekpid 
nasib lah tuhan pelihara kami , syukur alhamdulillah 

* * *


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)