Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, April 4, 2014

hari yang full


harini jumaat , cuti ! 
patutnya aku ikut konvoi ke baling 
aku teringin sangat , cat rumah 
buat tuisyen untuk kanak kanak , gotong royong untuk yang tak mampu 
tapi disebabkan sedikit masalah peribadi 
tak dapat nak join 
takpa lah , takdak rezeki lagi kot 
sempat gak singgah lambai lambai tangan kat depa yang nak pi 

lepas tu terus ke gunung bayu 
mem dah siap sedia tunggu depan rumah dah 
pi market beli ayam barang barang dapur semualah 
katanya nak buat sup untuk makan tengahari 
sedap sangat , memang aku suka 
masa kat dapur tu dipetuanya aku macam macam 
serupa aku nak kawen esok 

haha 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)