Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, April 27, 2014

double busy !


minggu ni sangat sibuk 
kedai baru yang nak pindah tu semuanya buat sendiri 
kalau boleh galas mesin rumput tu , 
aku rasa memang aku tebas sendiri . haha 

hari pertama cat ruang depan dengan bilik satu 
hari kedua cat bahagian tengah dengan bilik number dua 
hari ketiga clearkan rumput kat luar rumah 
dok tengah cakar rumput tu , ada saja la yang lalu lalang tu menegur 
dah serupa minah indon la aku 
seluar penuh cat , haha . nampak dak bertapa gigihnya aku 

barang kat kedai lama tak bawak balik lagi 
esok mem suruh tidoq kat rumah dia 
nak pindah barang kat kedai lama , bawak balik ke kedai baru 
semua tu dari a sampai z , aku dengan mem ja yang setelkan 
serius , memang letih gila 

tadi mem ada kelas 
tinggal aku sorang kat rumah 
mata bila dah lepas mandi memang tak payah nak kata apa lah kan 
masuk bilik si senget tu , lena tak sedaq apa 

harap harap cepatlah setelnya 
amin 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)