Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, March 23, 2014

tuhan kan ada


sabtu . 22 mac 2014 

aku tau dia tenung aku 
aku saja buat tak perasan , aku buat buat khusuk dengan tv 
padahal apa aku tengok bukan masuk dalam kepala aku pon 
tak sanggup aku nak berlaga mata dengan dia 
segan pon ada , rasa macam baru kenal pon ada 
haha

dia cakap dia dah nak balik sana 
aku pusing kot lain , buat buat gelak 
bukan aku saja tak dengar 
aku takmau masa yang ada tu buat aku rasa sedih 
aku nak happy saja 

satu hari yang singkat 
jujur aku kata aku bahagia dengan dia masa tu 
terima kasih berada dengan aku walaupun sekejap 
aku cuba nikmati masa yang ada dengan sebaiknya 

aku suka tengok dia gelak , bila aku tengok dia gelak sebab aku 
aku rasa satu perasaan yang tenang 
lama sangat aku tak ada perasaan macam tu 

betul kata dia 
selalunya , bila kami rancang , semuanya tak menjadi 
sekarang aku dah takmau merancang 
biarlah semuanya berlaku dengan tak dirancang 
bukankah itu lebih menarik 

aku serahkan saja pada yang atas sana 
dia lebih mengetahui 
aku harap , apa aku rasa sekarang ni kekal selamanya 
amin amin amin 


:)

0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)