Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, March 29, 2014

mengidam !


ruginya masa holiday haritu aku sakit mulut 
apa pon tak boleh makan 
dalam hati aku , masa tu nak ja makan sebab aku memang lapar sangat 
dah tak kisah la geli ka dak , tak kisah lalu ka dak 
masa dalam 7e tu rambang ja mata aku 
tapi sedih , kalau beli pon aku bukan boleh makan 

malam tu tak boleh tidur 
bukan sebab tak mengantuk , tapi sebab lapar 
gagah jugak pi cari makan 
tapi sekali aku suap , menangkap haa dalam mulut . sakit teramat sakit 
dapat merasa sikit saja . tak puas lansung 

sekarang aku dah baik sepenuhnya 
teringat kat ayam goreng dengan daging bakar haritu . sos dia sedap 
hm , bila nak boleh pi lagi taktau 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)