Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, March 25, 2014

kasut


" kenapa tak buang kasut tu , kasut tu menyakitkan " 
" banyak lagi kasut lain , pilih ja " 

kenapa aku nak kena buang , kenapa aku kena cari lain 
dia pernah melindungi aku 
bawak aku jauh serata tempat 
melangkah sama sama jatuh bangun aku 
memang pernah menyakitkan aku , tapi dalam menyakitkan tu 
dia tetap melindungi aku 
terincut incut aku berjalan dalam hidup ni 
aku gagahkan jugak 

nampak macam orang bodoh kan 
kekal dalam kesakitan tu 
sebab apa , 

sebab aku sayang kasut aku 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)